לא מעט חוויות וסיפורים תקשורתיים קרו בוילה המפוארת בה גדלו בני משפחת רפאלי רפי, ציפי, דור, בר ואון בהוד השרון. החל מזכרונות ילדות, מסיבות מטורפות והביקור המתוקשר של ליאונרדו דיקפריו אך נראה שממש בקרוב תשנה המשפחה המפורסמת את מקום משכנה ותעבור לעיר אחרת. כבר לפני שנה, עוד לפני שאם המשפחה ציפי רפאלי ידעה שתרצה את עונשה בכלא, רפי והיא פרסמו את ביתם למכירה בסכום של 21 מיליון שקלים עבור 2.4 דונם של שטח הכולל בריכת שחייה, מטבח חיצוני ושני בתי מגורים בשטח כולל של 363 מ"ר. 

השכן של משפחת רפאלי מסביר: מה באמת קרה במעצר של רפי רפאלי- לחצו כאן
ציפי רפאלי תהיה בשוק: הקעקוע החדש של רפי רפאלי- לחצו כאן

משפחת רפאלי (צילום: אינסטגרם)
משפחת רפאלי (צילום: אינסטגרם)

רגע אחרי שימצאו קונה, המשפחה לא מתכננת לקנות בית נוסף בהוד השרון אלא לשנות מקום ואולי גם מזל ולהעתיק את מגוריהם לעיר אחרת עם התחלות חדשות ויצירת זכרונות חדשים כשיחפשו משכן חדש בלוקיישן היוקרתי לא פחות- סביון. "בעבר הוד השרון היתה ישוב עם צביון כפרי, בשנים האחרונות זה השתנה והיום אני רוצה לעבור לסביון. יש לי שם חברים ואני אוהב את הישוב", אמר רפאלי בראיון בכתבה לכלכליסט "אני בשום מצב לא אעבור לגור בדירה של ארבע קירות, ולא רק בגלל הקורונה והסגר. יש לי בעלי חיים, ואני מחובר לאדמה".

ייתכן וציפי רפאלי אף תספיק להיות במעבר, מאחר והשניים מתקשים למכור את הדירה בימים אלו של משבר הקורונה. המגיפה העולמית פגעה גם בשוק הנדלן ובעיקר בנכסי היוקרה, ורפאלי החליט לפצל את הנכס לשני מגרשים נפרדים, כך שכעת ניתן לרכוש את שני הבתים בנפרד. כשחלק אחד מוצע למכירה בסך של 12 מיליון שקלים והשטח השני מוצע למכירה בסכום של עשרה מיליון שקלים. שיהיה בהצלחה.

בר רפאלי (צילום: אינסטגרם)
בר רפאלי (צילום: אינסטגרם)

בר רפאלי (צילום: אינסטגרם)
בר רפאלי (צילום: אינסטגרם)

View this post on Instagram

A post shared by Dor Refaeli (@dorrefaeli) on