דה רוק טועם מהדם שלו (צילום מסך אינסטגרם)

דוויין ג'ונסון המכונה "דה רוק" עובד לא מעט על השרירים שלו ואיך אומרים "no pain no gain”. במהלך אימון שגרתי נפצע השחקן משרשראות ברזל, מה שגרם לו לחתך מעל הגבה והביא אותו לדמם. בתור מי שיש לו למעלה מ-200 מיליון עוקבים, ג'ונסון לא יכל שלא לחלוק עם העוקבים שלו את דבר הפציעה אבל מסיבה לא ברורה הוא החליט לעשות מעשה שגרם לנו לחלחלה!

דווין ג'ונסון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דווין ג'ונסון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

דה רוק, האושייה השלישית הכי נעקבת בעולם באינסטגרם (אחרי כריסטיאנו רונאלדו ואריאנה גראנדה) החליט לשתף את הגולשים בטעם של הדם שלו! כן כן, האיש הקשוח בן ה-44 סיפר על האימונים שלו לצד הוידאו המתעד "זה לא משחק ילדים ו"איירון פארדייס" (כך הוא מכנה את מכון הכושר הביתי שלו) לא נקרא ככה סתם. דברים יכולים להיות אינטנסיביים. במהלך אימון שרשראות של למעלה מ-23 קילו קיבלתי מכה בגבה ואני צריך תפרים" אמר תוך שהוא מנגב את הדם, טועם ממנו ומשאיר את הצופים בהלם. "תטעם מהדם, תמשיך להתאמן ותקבל טיפול אח"כ- זה החוקים של הבית".

בעוד שאתם בטח הייתם מקיאים, ג'ונסון הגיב לטעם של הדם שלו וסיפר "זה טעים, זה ממש טעים, בחזרה לעבודה". ובכן, אין פלא שהוא סוחף אחריו כל כך הרבה עוקבים שצמאים לראות מה השחקן והמתאבק לשעבר עושה בחיים.

View this post on Instagram

A post shared by therock (@therock) on