אחרי שחשף את ניתוק הקשר עם השורדים ישראל אוגלבו ואלה איילון, פותח אסי בוזגלו חזית חדשה, הפעם מול הבדרן בני ברוכים ואשתו חגית. היישר מבידוד הקורונה, שיתף בוזגלו מה עלה בגורל היחסים שלו עם בני ברוכים והאשים את אשתו חגית בדברים קשים.

בוזגלו נשאל האם הוא עדיין בקשר עם בני ברוכים וכך הוא ענה: "נושא מורכב, אם אספר איך אשתו חגית דיברה כלפיי המשפחה שלי בזמן הגמר, סיבותיה עימה, היא תצטרך להכנס למנהרה ולא לצאת ממנה". עוד הוסיף וכתב: "אז אחרי מה שאמרה אנשים כאלה לא שווים ובטח שאין סיכוי שהייתי חוזר לדבר עם בני". כשנשאל האם הוא עדיין נוטר לה טינה השיב: "מי שמכיר אותי יודע שאני טיפוס הכי סלחן שיש. אבל יש דברים שאין עליהם סליחה". 

אסי בוזגלו חושף את האמת על היחסים עם ישראל אוגלבו - לחצו כאן. 

אסי בוזגלו, בני ברוכים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אסי בוזגלו, בני ברוכים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

למי שפספס , רגע לפני הגמר הגדול של "הישרדות", חשף בוזגלו הקלטה בפני ההפקה בה הודה בני ברוכים לבוזגלו, שישראל אוגלבו הציע לו תשלום אם ישים את שמו בגמר הגדול, מה שטרף את כל הקלפים ברגע האחרון וגרם להפקת הישרדות לפצוח בהצבעה מחודשת בגמר, שהביאה לזכייתו של בוזגלו ולניתוק היחסים עם מי שהיה חברו הטוב לאי, ישראל אוגלבו.

מיליון שקלים: ישראל אוגלבו שלח מכתב תביעה להפקת "הישרדות" - לחצו כאן. 

עדי בוזגלו, אסי בוזגלו, בני ברוכים, חגית ברוכים (צילום: צילום מסך רשת 13)
עדי בוזגלו, אסי בוזגלו, בני ברוכים, חגית ברוכים (צילום: צילום מסך רשת 13)

חגית ברוכים, אשתו של בני, התייחסה אז לסערת ההצבעות והאשימה את בוזגלו ורגב הוד שעשו לבעלה בני תרגיל מלוכלך, כשהקליטו אותו וניתקו מאז כל מגע למרות שהבטיחו לו הרים וגבעות. הפרשה הסוערת הזאת היא תפנית חדה ליחסים הטובים שנרקמו בין בוזגלו לברוכים על האי, כשזוכה העונה ניצח במשימת הבקתה, כשאכל בצל חריף בכדי שברוכים יזכה בשיחה אישית עם אשתו חגית. ב-TMI תוהים עד מתי מריבות האי ימשיכו גם למציאות. 

ישראל אוגלבו, אסי בוזגלו (צילום: אור גפן)
ישראל אוגלבו, אסי בוזגלו (צילום: אור גפן)