איתי לוי שר "לעשות איתך שלום" (צילום מסך אינסטגרם)

איתי לוי גדל והתפתח תחת חסותו של אייל גולן, הוא החתים אותו ב"ליאם הפקות" יחד עם בני פרץ והם הביאו אותו לגדולות. לפני כמה חודשים החליט לוי לצאת לדרך חדשה ולפתוח חברת הפקות משלו ולעזוב את החברה של גולן. הדבר יצר ריחוק בין השניים ואמש לוי החליט לשלוח מסר מפייס למנטור שלו לשעבר כששר את אחד מלהיטיו של גולן "לעשות איתך שלום" והעלה לסטורי.

כנראה, הזמר אייל גולן לא אהב את הרעיון והחליט לעשות לו מה שעשה לאופירה אסייג והביא כזכור למלחמת התשה בלתי נגמרת בין הצדדים. אז איך פותחים מלחמה בימי הרשתות החברתיות? ניחשתם נכון, גולן הסיר לאיתי לוי עוקב באינסטגרם וכולנו יודעים שזאת אמירה לכל דבר. בעוד גולן הסיר עוקב לבן טיפוחיו לשעבר, לוי השאיר עוקב לגולן ולא הלך בדרכו, כפי שעשתה בזמנו אסייג.

למה אייל גולן הבריז ממסיבת הבריכה הגדולה של איתי לוי?- לחצו כאן

כשאיתי לוי ואייל גולן נפגשו לראשונה אחרי הפרידה- לחצו כאן

אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

גם אשתו של הזמר, דניאל גרינברג עדיין נותרה לעקוב אחרי לוי ואנחנו מבטיחים לעקוב מקרוב לראות מה יהיו ההתפתחויות בזירה שלה. כזכור, מאז הסכסוך בין בני פרץ לאייל גולן ומאז שעזב לוי את "ליאם הפקות",  צצו שמועות כי היחסים בין גולן ללוי עלו על שרטון, אלא שמצידו של גולן מיהרו להכחיש, וגולן אף העלה פוסט לדרך צלחה לזמר שגילה. בראיון שהעניק בני פרץ לחדשות 12 חשף פרץ כי גולן לא אהב את לוי, למרות שהיה מיוצג אצלו. כעת אפשר לומר שזה לגמרי רשמי, גולן ולוי כבר לא. 

מליאם הפקות נמסר "אין תגובה" 

כבר לא. אייל גולן, איתי לוי (צילום: אלוני מור)
כבר לא. אייל גולן, איתי לוי (צילום: אלוני מור)