ב-TMI עדיין לא התאוששו מהצפייה בתפקידה של חן אמסלם כאתי אלון בסדרה המדוברת של קשת 12 וכבר התבשרנו כי "זגורי אימפריה" של בן זוגה, מאור זגורי, חוזרת לעונה שלישית. כזכור, אמסלם שמשחקת בסדרה המצליחה את אבישג, הכירה את זגורי על סט הצילומים והשניים הפכו לזוג, התחתנו והביאו ילדה מתוקה לעולם. 

רגעים אחרים שהחלימה מקורונה, חזרה השחקנית לשגרת עבודה ואתמול (רביעי) הצטלמה לקמפיין חדש למותג טיפוח הפנים הבריטי "SIMPLE", שבחר בה להיות השגרירה המקומית הראשונה שלו בישראל, שם סיפרה על העונה החדשה שצפויה להצטלם בקרוב. אמסלם שלא יכולה לעצור את הסקרנות בנוגע להתפתחותה של אבישג בעונה החדשה, סיפרה ל-TMI שלמרות הסודיות של בן זוגה מאור, שכשהיא מנקה את חדר העבודה שלו, היא מציצה לפעמים במשחב ורואה את הטקסטים של העונה השלישית של "זגורי אימפריה".

"באת לשגע לי את השכל": חן אמסלם מבריאה מהקורונה ומסכמת - לחצו כאן.

חן אמסלם (צילום: שי פרנקו)
חן אמסלם (צילום: שי פרנקו)

אמסלם סיפרה כי "היא עכשיו תל אביבית, אולי היא היפסטרית, אולי היא אמא כמוני? יכול להיות שראיתי שיש לה כלב". כזכור, אמסלם וזגורי התחתנו לפני שלוש שנים בנוכחות 600 בני משפחה וחברים הכוללים גם את הקאסט של "זגורי אימפריה" ביניהם ישראל אטיאס, עוז זהבי, דניאל סבג ואורי לייזרוביץ', על רקע הנוף של קיסריה. כשנה וחצי לאחר שקידשו את אהבתם, נולדה בתם הבכורה, לאב. ב-TMI כבר מחכים לראות איך המציאות השתלבה עם הסדרה. 

חן אמסלם (צילום: יח''צ)
חן אמסלם (צילום: יח''צ)

חן אמסלם (צילום: יח''צ)
חן אמסלם (צילום: יח''צ)