ניקול ראידמן לא נחה לרגע בשהות המתמשכת שלה בפריז והוזמנה לעשות הפקה מיוחדת לבית אופנת־העל בלמיין. הפעם עם צוות מצומצם, שכלל צלם ומספר אנשי הפקה, כשראידמן מוותרת על כל צוות הביוטי, כאמצעי זהירות מהקורונה. ההפקה הצרפתית הייתה בשוק טוטאלי, אך נאלצה להשלים עם גחמותיה של הראידמנית.

ראידמן, בקרוב על שערי מגזיני אופנה באירופה?
״זה כבוד גדול עבורי להשתתף בהפקת אופנה של מותג־העל בלמיין. אני הישראלית הראשונה שהחלה שת״פ עם המותג, שעיצב את מיטב האאוטפיטים שהיו אמורים להיות בקיץ שנדחה עקב הקורונה״. 

ציפור קטנה לחשה לי שקיבלת הצעה מפתה נוספת. 
״בשלב זה לא אוכל להרחיב בפרטים, אך בקרוב אביא גאווה למדינה שלנו״.

ניקול ראידמן (צילום: פרטי)
ניקול ראידמן (צילום: פרטי)

> מוטי רייף, נשיא עמותת רוח נשית, יצא מזועזע מהדיון בכנסת על החוק למניעת אלימות כלכלית נגד נשים.

רייף, נרגעת?
"בכלל לא. צר לי שבשנת 2020 נשים הן עדיין קורבן להחלטות פרימיטיביות שאינן רלוונטיות. עמותת רוח נשית תמשיך לרדוף צדק וזכויות עבור נשים בישראל שחוות אלימות על כל סוגיה. נשים ראויות לתיקון החוקים המפלים".

מוטי רייף (צילום: לנס הפקות)
מוטי רייף (צילום: לנס הפקות)

> היידי מוזס, בתו של חבר הכנסת החרדי מנחם מוזס, מי שחזרה בשאלה, זינקה מהארון והתמודדה בפריימריז בליכוד בשנת 2019, קיבלה הצעה להשתתף בעונה הקרובה של "האח הגדול VIP".

מוזס, מיליון או דולר?
"אני לא יודעת אם אני יכולה ללכת על זה, כי ייתכן ויהיו שוב פריימריז בקרוב. אני הקדשתי את חיי להגנה על אזרחי מדינת ישראל ולקידומה לעידן טוב יותר. הריאליטי פחות חשוב בעיניי. גם פנו אליי מהתוכנית "יס מן" בה השתתפו נועה ירון וקותי סבג. אני ממש לא חושבת שזה נכון לי פוליטית. יש לי עשייה ענפה של 12 שנה במשכן הכנסת. אני מאוד מתלבטת".

היידי מוזס (צילום: ללא)
היידי מוזס (צילום: ללא)

> הזמר והיוצר אריק משעלי (מרסל הספר מ"שנות ה־80") הוציא שיר חדש, בכיוון שונה מאוד מכל מה שהוא עשה עד היום, להקה מרוקאית, משחק והופעות.

משעלי, מהפך?
"השיר 'ג'ורג'יה ספניה' הוא שיר רומנטי בסגנון שנות ה־80, וכך גם הקליפ שלו נראה. הוא סנונית ראשונה מתוך אלבום רומנטי שאני כותב עם הלחנים של המעבד והמפיק המוזיקלי משה דנינו".

דווקא עכשיו עברת מישראל השנייה לראשונה?
"הקורונה נתנה לי חופש פעולה וחופש יצירה ותעוזה. לכן החלטתי לעשות משהו שלא העזתי לעשות אף פעם בחיים שלי, וזה לכתוב את החומר שלי. האלבום כולו נכתב בעצם על מסע חיי, על רגשות, רגעים. הם פשוט יוצאים מהקרביים שלי. החלטתי שכל שיר שאני מקליט בעברית, אני מקליט אותו גם בספרדית וייתכן שחלק מהשירים יוקלטו בעוד שפות. 'ג'ורג'יה ספניה' כבר הוקלט בספרדית ועלה לרשת היו־טיוב בימים האחרונים, השיר הבא יהיה 'אנג'ליקה', והוא יקבל גרסת כיסוי ספרדית".

אריק משעלי (צילום: דביר רוזן)
אריק משעלי (צילום: דביר רוזן)