שלחו ברכות ומזל טוב לעיתונאי ו"המחובר" בדימוס ליאור דיין שהפך בשבת האחרונה לאבא טרי עם זוגתו חופית לוסנה לאחר זוגיות בת שנה. לפני כשנה נפרד דיין מאשתו רוני זילבר איתה השתתף בדוקו ריאליטי "מחוברים", עימה הביא לעולם את בנו הבכור ארד. רגע אחרי הגירושים פצח בזוגיות עם לוסנה ובסוף השבוע האחרון הפכו השניים למשפחה קטנה כשהביאו לעולם את בתם המשותפת, ואפילו כבר הספיקו לבחור לה שם-  הכירו את אלינור דיין

עבור דיין מדובר בלידה כפולה, כי יחד עם הגעתה לעולם של התינוקת הקטנה, עולה לאוויר הסדרה החדשה של דיין "נורמלי" שתעלה ב-HOT המגוללת אירועים מחייו של דיין. זוהי בהחלט סגירת מעגל מאחר ואת הסדרה התחיל לכתוב לפני כשש וחצי שנים באותו זמן בו נולד בנו הבכור. 

גרושתו של ליאור דיין והחבר החדש משיקים זוגיות- לחצו כאן

דיין הכריז על הלידה ברשתות החברתיות וכתב: "הגברת הילודה היא תנאי הכרחי לקיומה של מדינת ישראל" והוסיף "אז השבוע אני יכול לומר בגאווה שתרמתי את חלקי למען האומה. בתזמון די מדהים בדיוק כשעל צג מסך הטלוויזיה שבחדר הלידה משודרת כתבה בחדשות המכריזה על לידת הסדרה החדשה שיצרתי יחד עם אסף קורמן "נורמלי"- הגיחה לעולם בתי אלינור, שתי לידות בשבוע אחד, בן גוריון היה גאה. והדבר המדהים באמת כאן הוא שאת אותה סדרה שהתחלתי לכתוב לפני שש וחצי שנים באותו הזמן בו נולד בני הבכור ארד. שניהם, גם ארד וגם הסדרה התפתחו וגדלו למשהו הרבה יותר גדול משחשבתי. חשבתי שתהיה לי יותר שליטה על שניהם ושהם יהיו יותר בצילי אך גיליתי שלשניהם רצונות ואופי משלהם ושהם רוב הזמן מתמרנים אותי ולא אני אותם". עוד כתב "אותי אגב תוכלו לפגוש בעיקר בסופר פארם באזור מדף הסימילאק. אתם תזהו אותי בקלות, אני זה שמדי פעם נרדם על אחד המדפים. הגברת הילודה היא לא דבר קל". 

View this post on Instagram

A post shared by Lior Dayan (@lior_dayan_) on

View this post on Instagram

A post shared by Lior Dayan (@lior_dayan_) on