שבועות שלמים הצליחה אורנה דץ לשמור בסודיות את השתתפותה ב"זמר במסכה", גם מפני ילדיה ובעלה לשעבר משה דץ שהיה מוכן להמר בחייו שהדמות מאחורי הפופקורן זאת גרושתו ואם ילדיו. דץ אף הימר על אלף שקלים בהתערבות עם יועד בנם המשותף, כי אורנה היא הפופקורן, בעוד היא הכחישה נמרצות ואמרה לבני משפחתה: "נו תעשו לי טובה".

משה דץ בטוח שהפופקורן היא אורנה דץ (צילום מסך מתוך האינסטגרם)

שלל שמות נזרקו לאוויר במהלך העונה על מי הדמות שמסתתרת מאחורי הפופקורן, ביניהן ניקול ראידמן , מעיין אדם ואחרות אלא שהשופטים הימרו על שתי אופציות סופיות, בזמרת דפנה דקל ובאילנית לוי. דץ כמו שאר המתמודדים שחתמו על הסכמי סודיות בומבסטיים על השתתפותם מול קשת 12, עמדה לאורך כל העונה בתנאי החוזה, עד אתמול. 

"שם אלף שקל": משה דץ בטוח שאורנה היא הפופקורן - לחצו כאן. 

אורנה דץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אורנה דץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

רגע לפני שידור ההדחה אמש (שני), בו נחשפה דץ מדמות הפופקורן, העלתה הדצית תמונה שלה לסטורי לפני ראיון ההדחה וחשפה את זהותה, כפי שדיווח לראשונה רן בוקר. את התמונה היא הסירה במהרה, אבל כך עשתה ספוילר לחשיפה האמיתית ששודרה דקות ספורות אחרי. רגע אחרי שנחשפה על המסך, דץ העלתה תמונת הדחה מושקעת שלה בתוך אמבטיית מלאה בפופוקורן וכתבה: "היי, זאת אני". רגע אחרי שדץ נחשפה כפופקורן, בנה יועד שיתף בצילום מסך בו העביר לאביו, משה דץ, אלף שקלים בעקבות הפסדו בהתערבות מולו. 

אורנה דץ רגע לפני ראיון ההדחה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אורנה דץ רגע לפני ראיון ההדחה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

יועד דץ העביר לאביו אלף ש
יועד דץ העביר לאביו אלף ש