חודש ימים חלפו מאז התפטר אסף זמיר מתפקידו כשר התיירות בממשלה וזמן רב התפנה לו בלו"ז כדי לבלות בקרב אשתו, מאיה ורטהיימר ובתם הבכורה אסיה. כעת חושפת השחקנית ואשתו של שר התיירות לשעבר ממפלגת כחול לבן, את הסיבות בגינן התאהבה בבעלה, על ההכרות ביניהם, על הצעד הראשון שעשתה כדי להשיג את אשר רצה ליבה ועל האושר שזמיר גורם לה.

"הרשימה. מכירות אותה, שיהיה גבוה ממני, מצחיק, בעל תואר שני, שירות קרבי, שיאהב ספורט, מלח הארץ כזה, מטייל ואוהב לישון תחת כיפת השמיים. רומנטיקן שיתחיל איתי ויחזר בדרך הישנה והטובה, גבר", כתבה ורטהיימר בפוסט ברשתות החברתיות והוסיפה: "זו הייתה הרשימה שלי, חשבתי שהגבר שאני רוצה וצריכה חייב להתאים לקטגוריות האלו במלואן. אחרת, הוא לא האחד. יצאתי עם בנים כאלה שעמדו בכל הקריטריונים - אבל הלב? לא נפתח".

מאיה ורטהיימר, אסף זמיר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מאיה ורטהיימר, אסף זמיר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"יום אחד הגיע בחור להתאמן במקום שבו אימנתי, לא התעכבתי עליו, הרי הוא ההפך המוחלט מכל מה שחיפשתי. זה היה לפני 6 שנים כמעט, ואסיה אחת. אחרי האימון הוא כתב פוסט שזה היה אחד הימים הקשים בחייו כי הוא כזה עצלן. זה כל כך הצחיק והקסים אותי, אפילו הורגש בבטן פרפר קטן. מוזר. אזרתי אומץ וכתבתי לו. הוא לא מתאים לרשימה אבל הבטן ניצחה, היא רצתה להחליף איתו עוד מילה. עשיתי את הצעד הכה אמיץ (מה זה אומר עלי שהתחלתי איתו? אני נואשת? זה לא מושך). לימים פשוט גיליתי שלקחתי את המושכות לידיים שלי. שלא רק שיזמתי - גם פשוט בחרתי".

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר (צילום: אביב חופי)
מאיה ורטהיימר ואסף זמיר (צילום: אביב חופי)

"לא חיכיתי ולא נתתי לאביר על הסוס הלבן לבוא. הבאתי אותו. חינכו אותנו לרצות להיות הנסיכה שמישהו יציל מתרדמת, אבל בשנת 2020, אפשר לוותר על זה, ולהיות מלכה. קוראים לזה פמיניסטית- אני קוראת לזה נורמלית, אישה. אסף לא ענה לי על שום שורה ברשימה, הראש התנגד נחרצות, אבל הלב בחר ועשה בחירה יותר טובה. למה אני כותבת לכן את זה? תזרקו את הרשימה ופשוט תקשיבו ללב שלכן - כי אשכרה יש לכן אופציה להכיר את האהבה שלכן".

"הלוואי ותפיצו את המסר לכל הבנות שאתן אוהבות, לכל אלו שמחכות שהאביר על הסוס הלבן ידפוק להן בדלת ויבקש סוכר. אבל האופציה שאני אוהבת היא שאני זו שמחליטה על החיים שלי. בהצלחה לכל מי שמחפשת אהבה. תזרקו הכל הצידה - תלמדו לאהוב את עצמכן קודם כל ואז גם בבקשה תעשו רשימה עם קריטריון אחד: למצוא את מי שעושה אותי מאושר".

מאיה ורטהיימר, אסף זמיר (צילום: אור גפן)
מאיה ורטהיימר, אסף זמיר (צילום: אור גפן)