בעידן בו מקדימים הסלבס את העיתונאים והופכים שופר משל עצמם לידיעות רכילות, הודיעה הבוקר המפיקה שירלי גולדשטיין כי היא ובעלה ניקי נפרדים באהבה, בהבנה וימשיכו לתפקד כמשפחה לכל דבר עבור ילדיהם המשותפים אחרי 15 שנות זוגיות. הזוג, שאהוב מאוד בקרב כוכבים רבים היו מעיין פאוור קאפל ועכשיו הם יוצאים כל אחד לדרך עצמאית.

״כמעט שנה שעולם שלם עצר מלכת ונקלע למשבר הקורונה שהוליד בכל בית מציאות חדשה והציף בין היתר חששות, ספקות, רצונות, אי וודאות וחלומות ובמילים אחרות 'כל אחד והקורונה שלו' וכך מצאנו את עצמנו ניקי ואני, מתמודדים גם בביתנו שלנו עם משבר פרטי משלנו. 15 שנים של ביחד, של אהבה וחברות אמת שהולידה והביאה לעולם גם את שני ילדנו והאוצרות של חיינו גיא ואור אריה." כך כתבה שירלי בחשבון הפייסבוק שלה.

ניקי גולדשטיין (צילום: רפי דלויה)
ניקי גולדשטיין (צילום: רפי דלויה)

"שנים רבות צעדנו יחד כזוג ומשפחה בשביל החיים המשותף שלנו והלכנו בו יד ביד בביטחון בהערכה ובאהבה גדולה אחד לשנייה. אז לפני שהרשת תתמלא בחרושת שמועות החלטנו לספר לכם ניקי ואני כי החלטנו ביחד לקחת נשימה, פסק זמן ולצעוד כל אחד מאיתנו  בנפרד בשביל חדש ואנו עושים זאת באהבה וכבוד אחד לשניה ובאהבה ענקית לילדנו. ויחד ניקי אני גיא ואור אריה כמשפחה אוהבת נמשיך תמיד לצעוד יחד".

ניקי גולדשטיין (צילום: ענת מוסברג)
ניקי גולדשטיין (צילום: ענת מוסברג)