נסרין קדרי עוברת תקופה לא קלה של שינויים וטלטלות, כשברקע מערכת יחסים לא בריאה עם בן הזוג אושר בן דוד. רק בסוף השבוע האחרון הוזמנה ניידת משטרה על ידי עוברי אורח ברחוב בראשון לציון, לאחר תקרית חריגה בן קדרי לבן זוגה. הזמרת שהייתה נסערת קיבלה את פני השוטרים בקללות וגידופים.

כזכור, כפי שקראתם לראשונה ב-TMI, זאת לא הפעם הראשונה שניידת משטרה מגיעה לקדרי בגלל מריבה סוערת שלה עם בן הזוג, אלא שבפעם הקודמת קדרי בעצמה הייתה זאת שחייגה למשטרה. בעוד הזמרת בוחרת להישאר במערכת היחסים ההרסנית, כשרבים ממקורביה מייעצים לה לסיים אותה, קדרי גם נפרדת בזירה המקצועית מכל הצוות המקצועי שלה.

פרסום ראשון: נסרין קדרי הזמינה משטרה לבן זוגה אושר בן דוד - לחצו כאן.

אושר בן דוד (צילום: צילום מסך מאקו, קשת 12)
אושר בן דוד (צילום: צילום מסך מאקו, קשת 12)

אילאי אליהו מטעם "ליאם הפקות", מי שניהלה את הקריירה הענפה של קדרי מתחילת הדרך, התפטרה מתפקיד הניהול של קדרי והחליטה לצאת לדרך חדשה. בפוסט שפרסמה כתבה על החוויות שצברו המנהלת והזמרת יחד ושלחה איחולי הצלחה להמשך הדרך. על פניו נראה כי מדובר בעוד פרידה מקצועית אלא שכעת מסתבר שזאת לא הפרידה היחידה עבור קדרי, כי ל-TMI נודע שגם מנהל יחסי הציבור של קדרי, נתנאל מויאל, התפטר מתפקידו.

View this post on Instagram

A post shared by Ilay Eliyahu (@ilay_eliyahu) on

קדרי הגיבה לפוסט של אליהו וכתבה: "אשת סודי לשנתיים האחרונות. לפני שנתיים עברתי משבר קטן שממנו נוצרה זוגיות מדהימה! זוגיות שחוותה עליות ומורדות. שנתיים של חוויות מדהימות, הישגים גדולים בארץ ובעולם. היית לי לכתף תומכת, יכלתי להניח עלייך את הראש בימים קשים, היית שם תמיד בטוב וברע. גם כשחווינו משברים תמיד היית שם להילחם עליי ולדאוג שאני לא אפול, שאני לא אשבר לעולם. את אולי ילדה בגיל, אך הכי לא ילדה שיש! עמדת מול כל העולם כשהיה צריך והכי חשוב שהיית לי למשענת בכל דבר שהייתי צריכה אני מאחלת לך חיים מאושרים ובהצלחה בכל אשר תפני, תמשיכי תמיד לשאוף הכי גבוה שיש, כי אין ספק שמחכה לך עתיד מזהיר. תודה על הכל אחותי".

בדקות האחרונות יצאה הודעה רשמית של "ליאם הפקות" בבעלותו של אייל גולן, על פרידתם מהזמרת נסרין קדרי לאחר 8 שנים של עבודה משותפת יחד. כזכור, גולן גילה את קדרי בתכניתו "אייל גולן קורא לך" ולקח אותו תחת חסותו. הצעד של קדרי קורה מספר חודשים לאחר החלטתו של איתי לוי לפרוש כנפיים ולצאת לדרך עצמאית, מחוץ ל"ליאם הפקות". 

אייל גולן, נסרין קדרי (צילום: אביב חופי)
אייל גולן, נסרין קדרי (צילום: אביב חופי)

מטעם אייל גולן נמסר: "כבר מהאודישן הראשון בתוכנית 'אייל גולן קורא לך' , זיהיתי את הפוטנציאל וצפיתי את ההצלחה הגדולה של נסרין קדרי. זכיתי ללוות אותה יחד עם הצוות המקצועי של ליאם הפקות ולהיות חלק בלתי נפרד מהדרך המדהימה והמשמעותית שעברה ומהישגים חסרי תקדים שצברה במהלך הקריירה. בימים אלה בחרה נסרין לצאת לדרך עצמאית ואני מאחל לה הצלחה".

מטעם נסרין קדרי נמסר: "קשה לסכם בכמה מילים עשייה מרובה של שנים, שנים של צמיחה וגדילה, שנים של עבודה קשה ופרויקטים ענקיים. לעולם לא אשכח את תחילת דרכי עוד מהאודישן שלי ועד היום! אייל לקח אותי בשתי ידיים חיבק חזק ולא עזב, טיפח, השקיע, דאג והיה מעורב בכל הנעשה בקריירה שלי מאחורי הקלעים. תמיד היה ויישאר עבורי כמו אבא. אני שמחה להתחיל דרך עצמאית אך אין לי ספק שתמיד יהיה שם בשבילי. אני רוצה להודות לליאם הפקות ובפרט לאייל מעומק ליבי שנתנו לי את ברכת הדרך להמשיך הלאה בדרכי העצמאית״.

אייל גולן, נסרין קדרי (צילום: אריאל אוחנה)
אייל גולן, נסרין קדרי (צילום: אריאל אוחנה)