הדוגמנית וכוכבת הריאליטי האהובה, קים קרדשיאן היא סוג של אשת מועמד לנשיאות, לאחר שבן זוגה הראפר קניה ווסט החליט לרוץ לבחירות לנשיאות ארצות הברית, למרות שאין לו שום סיכויי זכייה. ווסט הגיע אתמול (שלישי) לקלפי והתפאר בכך שהצביע לעצמו וכך כתב: "היום אני מצביע בפעם הראשונה בחיי למרוץ לנשיאות ארצות הברית וזה למישהו שאני באמת סומך עליו, אני". 

גברת קרדשיאן ווסט בחרה שלא להביע את תמיכתה בבעלה בפני הציבור והצטלמה עם מדבקה בצבעי דגל ארצות הברית ועליו כתוב: "I voted", אותו מקבלים רגע לאחר ההצבעה. אלא שפרט קטן בתמונה גרם לה למהר למחוק אותה, כדי לא לייצר שמועות לא נכונות בנוגע להצבעתה. קרדשיאן שיתפה את התמונה כשהיא לובשת שמלה אדומה. כזכור, הצבע האדום מייצג את מפלגת הרפובליקנים בראשות דונלד טראמפ. קים מיהרה למחוק את התמונה ולשתף אותה שוב, הפעם כשהיא בשחור לבן. 

התמונה שמחקה שקים קרדשיאן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
התמונה שמחקה שקים קרדשיאן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

השמועות והספקולציות של עוקביה התפשטו כמו אש בשדה קוצים, כמו גם התמונה הראשונה ורבים הביעו את אכזבתם ממה שנדמה כמו בחירתה של קרדשיאן לנשיאות, הלא הוא דונלד טראמפ. קרדשיאן שלא חשפה למי הצביעה, הצליחה לבלבל את מעריציה לאחר שעשתה לייק לפרסומו של הראפר קיד קודי על כך שבחר להצביע למועמד המתחרה בטראמפ, ג'ו ביידן.

קניה ווסט הצביע לעצמו (צילום: צילום מסך טוויטר)
קניה ווסט הצביע לעצמו (צילום: צילום מסך טוויטר)