ג'ניפר סנוקל חושפת את החיים החדשים שלה בדירת חדר בדרום תל אביב (מתוך "חשיפה" עם חיים אתגר בקשת 12)

לפני שלוש שנים בדיוק, פרסמה הכתבת ליאורה גולדנברג שטרן במעריב וכאן ב-TMI כי המעושרת ג'ניפר סנוקל שבדיוק עברה גירושים מכוערים מעופר טלקר נעלמה ביום בהיר אחר, עזבה את הארץ והשאירה את חמשת ילדיה אצל שני הגרושים שלה. השנים עברו ולא ניתן היה ליצור קשר עם כוכבת הריאליטי לשעבר שהחליטה להתנתק כמעט לחלוטין ולחזור למשפחתה בקנדה. 

ביוני האחרון חזרה סנוקל לישראל אך ממש לא בסטטוס בו הכרנו אותה. כוכבת הריאליטי הבלונדינית שהייתה רגילה חיים נוצצים, למגורים בבתי ענק, עם בריכה, רהיטים מעוצבים, בגדים, תכשיטים ותיקים בשווי מאות אלפי שקלים מתגוררת כיום בדירת חדר בפלורנטין שבדרום תל אביב. 

ג'ניפר סנוקל "לא מאפשרת יצירת קשר טלפוני"- לחצו כאן

ג'ניפר סנוקל (צילום: צילום מסך: קשת 12)
ג'ניפר סנוקל (צילום: צילום מסך: קשת 12)

ג'ניפר סנוקל (צילום: צילום מסך מתוך קשת 12)
ג'ניפר סנוקל (צילום: צילום מסך מתוך קשת 12)

לסנוקל היה את החיים שכל אחד ואחת חולמים עליו- היה לה כסף, הצלחה ופרסום עד שיום אחד, הכל נגמר. הערב (חמישי), ישודר הצד שלה לסיפור בתוכנית "חשיפה" עם חיים אתגר מיד אחרי החדשות בקשת 12, שם תחשוף את כל האמת, מה הביא אותה לעזוב וגרם לה לרדת מנכסיה. במהלך התוכנית התייחסה סנוקל לחייה החדשים וסיפרה "כשדברים נהיים קשים, אין חברות, אין חברים" וגם סיפרה על הגרוש שלה טלקר כי הוא היה אהבת חייה "הוא ניפץ לי את הלב, את הנשמה, כל חלק מהגוף שלי. אהבתי את עופר כל כך, הפסדתי הכל".

ג'ניפר סנוקל מדברת על הפרידה מעופר טלקר (מתוך "חשיפה" עם חיים אתגר בקשת 12)