לפני פחות מחודש ראש הממשלה בנימין נתניהו חגג יום הולדת 71 ובנו יאיר, כהרגלו שיתף את תחושתיו ובירך את אביו ברשתות החברתיות. היום, בזמן מאוד מותח כאשר כולם ממתינים לדעת מי יהיה נשיא ארצות הברית הנבחר, חוגגת רעייתו של ביבי, שרה נתניהו את יום הולדתה ה-62 ובנה יאיר לא שוכח כמובן לברך, ולא שוכח לציין לשבח את התרומה שלה למדינה ועל כך שהיא עומדת בגבורה כדבריו בבריונות מצד התקשורת.

"‎יום הולדת שמח לאמא שלי! תודה על החיים שנתת לי, על כל הדאגה והאהבה שנתת לי ולאבנר כל השנים ועל הטיפול המסור בסבא וסבתא. תודה שלמען אבא והשליחות שלו בשביל ארץ ישראל ועם ישראל, את מוכנה לספוג עשרות שנים של בריונות מצד התקשורת. תודה על העזרה שאת נותנת שנים לילדים חולי סרטן, ניצולי שואה וחיילים בודדים. תודה על הטיפול המסור שאת מעניקה לילדים בבתי הספר שבהן את עובדת! את האישה הכי חזקה, חכמה ואצילית שפגשתי. שיהיו לנו עוד שנים רבות של אושר ובריאות!".

View this post on Instagram

A post shared by Yair Netanyahu (@yair_netanyahu) on

ברכה של אחיו הצעיר אבנר לא תראו ברשתות החברתיות, לאחר שכזכור, כפי שדיווחנו לכם לראשונה הוא החליט לאחרונה למחוק את כל הפרופילים שלו כולל זה בטוויטר שהיה האחרון בו היה מעדכן מדי פעם.  

View this post on Instagram

A post shared by Yair Netanyahu (@yair_netanyahu) on