לפני שלוש שנים נעלמה כוכבת הטלוויזיה ג׳ניפר סנוקל, כפי שנחשף לראשונה ב-TMI. הכוכבת שהתפרסמה כמיליונרית בתכנית ״מעושרות״, נמלטה מהארץ כשהיא משאירה מאחוריה חמישה ילדים קטנים, עסקים קורסים וחובות עתק. סנוקל חשפה אמש (חמישי) בתכניתו של חיים אתגר "חשיפה" בקשת 12, את הסיבות לסיפור היעלמותה מישראל ומחמשת ילדיה ובריחתה למשפחתה בקנדה.

ביוני האחרון חזרה סנוקל לישראל לחיים חדשים לגמרי ממה שהכירה. המעושרת שהייתה רגילה חיים נוצצים, למגורים בבתי ענק, עם בריכה, רהיטים מעוצבים, בגדים, תכשיטים ותיקים בשווי מאות אלפי שקלים מתגוררת כיום בדירת חדר בפלורנטין שבדרום תל אביב. סנוקל שיתפה כי ניסתה לקבל את תמיכתה של חברתה לריאליטי "המעושרות", ניקול ראידמן, אך ללא הצלחה ואמרה כי פניותיה לזמרת לא קיבלו מענה.

ג'ניפר סנוקל השאירה את הילדים בארץ ונעלמה בחו"ל - לחצו כאן. 

ג'ניפר סנוקל חושפת את החיים החדשים שלה בדירת חדר בדרום תל אביב (מתוך "חשיפה" עם חיים אתגר בקשת 12)

ראידמן שמספרת לעיתים קרובות על עזרתה לאנשים נזקקים, זעמה על האשמות וטענה בתגובה כי לא נעשתה אליה שום פניה מצידה וכך כתבה: "מעולם לא היית חברה שלי. מעבר להכרות הקצרה במהלך ימי הצילום של "מעושרות", לא דיברנו, לא תקשרנו. אין לי אפילו את הטלפון שלך. כל אדם באשר הוא שפונה לעזרה, גם אני וגם הצוות שלי משתדלים לעזור. אני לא מכירה אותך אבל מאחלת לך המון הצלחה ובריאות. בעיקר בריאות הנפש". ראידמן שכנראה הגיבה בלהט הרגע לאחר צפייה בתכנית, מחקה לאחר שעה קלה את הדברים.

אלא שהמעושרת קמה בבוקר ונראה כי לא נרגעה מהאשמות שהופנו אליה והחליטה להגיב שוב שכתבה בין היתר: "האמת שאני לא נרגעת, אני פשוט מזועזעת עד עומק ליבי. איך אפשר להגיד דברים על מישהו שאין לך בכלל קשר עם הבן אדם ולהאשים אותו בעיות חיים שלך?! איך? מי נותן את הזכות הזו? 2 אחוזי רייטינג נוספים? מי? אם יש משהו בחיים שאני מצטערת עליו זה שלקחתי חלק בתכנית המטופשת הזו "מעושרות". זאת הטעות הכי גדולה שעשיתי בחיי. הסטיגמה הזו של "נובוריש" לצערי רודפת אותי עד היום. כשנכנסתי לפרויקט אמרו שזה פרויקט על נשים חזקות, עוצמתיות - בכדי להעניק כוח לנשים להתקדם ולהצליח. הייתי טיפשה ונאיבית".

ניקול ראידמן (צילום: אלכס ליפקין)
ניקול ראידמן (צילום: אלכס ליפקין)

"אחרי עריכה מגמתית כל מה שנשאר מהפרויקט הוא ניקור עיניים נובורישי ללא שום מסר חשוב. ריק. אני מתביישת כשהילדים שלי יגדלו ויפתחו את האינטרנט ויצפו בפרויקט הזה, ומה הם יגידו? ש'אמא הייתה פעם חלק מחבורת נשים סתומות שכל מה שמעניין אותן זה תיק חדש?' פח אשפה! שנים סתמתי! אבל יש גבול! אז קבלו את האמת מאחורי 'מעושרות'. תכנית מבוימת וערוכה שאף אחת מהנשים שם לא מכירה את השניה, מגיעים ליום צילום ואומרים שלום ומתחילים לצלם את מה שהבמאי אומר".

"אף אחת שם לא חברה של אף אחת! יותר מזה...חוץ ממני ומלאה (שנירר) אף אחת לא הייתה 'מעושרת'. ההפקה הייתה שוכרת דירות יוקרה לדמויות לצורכי צילומים. על גברת ג'ניפר לא שמעתי שנים! מאז ההשקה של התכנית, זאת הייתה הפעם האחרונה שראיתי אותה בחיי. להגיד שאני לא עזרתי? להגיד שהיינו חברות? זה כבר לחצות את גבולות ההגיון הבריא".

ג'ניפר סנוקל (צילום: צילום מסך: קשת 12)
ג'ניפר סנוקל (צילום: צילום מסך: קשת 12)

ראידמן שפרקה את אשר על ליבה החליטה גם לצאת נגד מנחה התכנית, חיים אתגר והאשימה אותו ברדיפת רייטינג. "העיקר הרייטינג. חברות? פגיעה בשם טוב של בן אדם? למי אכפת? חוקי הפריים טיים! אני חיה על ערכים אחרים, סורי", כתבה ראידמן ותייגה את אתגר. עוד הוסיפה התכתבות שלה ושל המנחה בטרם שידור הפרק, כשביקש ממנה תגובה על הדברים של סנוקל. 

ניקול ראידמן, חיים אתגר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ניקול ראידמן, חיים אתגר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

ניקול ראידמן, חיים אתגר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ניקול ראידמן, חיים אתגר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

ניקול ראידמן, חיים אתגר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ניקול ראידמן, חיים אתגר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)