נטע ברזני מדברת על הפרעות האכילה (באדיבות "הצינור" רשת 13)

נטע ברזני ואחיה עומר הם בין הזוגות הכי אהובים בתולדות "המירוץ למיליון" והם אפילו הוזמנו לקחת חלק בעונת "אולסטאר" נוספת, לאחר שהתמודדו לראשונה בעונה השישית. ברזני, נראת בכל תקופה אחרת ואמש (שבת) במסגרת כתבה לתוכנית "הצינור" עם גיא לרר ברשת היא חשפה את הסוד איתו היא מתמודדת כבר שנים.

לאחר שחשפה לאחרונה ברשתות החברתיות את הפרעות האכילה הקשות מהם סובלת, ברזני התראיינה ופתחה לראשונה את הנושא הכאוב. מסתבר, כי עוד בתקופת העונה השישית נלחמה ברזני בבולמיה חריפה שגרמה לה להעלות עשרות קילוגרמים במשקל. "לא רציתי לצפות בפרקים" סיפרה. "על המסך זה מישהי בריאה מלאה אבל עם הפרעות אכילה מאוד קשות, מישהי שסתם אוכלת. רואה את עצמה וממורמרת". בשיא של המחלה, חשפה ברזני כי הגיעה ל85 קילו. 

שוב זכתה במירוץ למיליון? החשיפה של שני אלון שגרמה לנו לחשוד- לחצו כאן

מסוכנת: נטע ברזני מפרה את החוק- לחצו כאן

נטע ברזני (צילום: צילום מסך רשת 13)
נטע ברזני (צילום: צילום מסך רשת 13)

הכל התחיל שנים לפני העונה השישית, כשהייתה בת 15 בלבד והגיעה לסוכנות דוגמנות וקיבלה הערה על המשקל שלה. מאז, עברה תקופה של הרעבות קיצוניות והשילה במהירות קילוגרמים והגיעה בימי השפל ל-43 קילוגרמים בלבד. "הייתי אוכלת קוטג 1 אחוז שומן, מקיאה אותו ורצה 10 קילומטר באותו יום. באותו שבוע התאשפזתי. אני מרחמת על אותה ילדה שבתמונה שבא לה שיראו כמה היא רזה וחולה". 

לאחר מכן סבלה מבולמיה, "היו לי בולמוסים מאוד קשים הייתי נכנסת לחדר ואוכל כמו חיה,לא הייתי מסכימה שיראו אותי. זה אכילה כפייתית, אתה אוכל מצורך רגשי. היה יום שהלכתי לסופר קניתי חטיפים והייתי אוכל שתי חבילות של חטיפי אנרגיה וחבילה של כריות. אחרי זה הייתי מרגישה עם עצמי נורא, אחרי זה בוכה שאכלתי את זה. רק מישהי שעברה את זה תבין מה זה, וזה נורא". 

View this post on Instagram

A post shared by ⋆ ⋆ (@netabarazani) on

עכשיו אחרי שנים של מלחמה בלתי פוסקת באנורקסיה ובולמיה היא יצאה למירוץ השני וזה היה חבל ההצלה שלה "המלחמה שלי הייתה נטע נגד נטע אבל אז זה נהיה 'נטע נגד המירוץ', נגד 'היעד הבא'. סוף סוף חייתי משהו אחר חוץ משירותים אוכל ומטבח ומאז המירוץ השני לפני שנתיים אני יכולה להגיד שאני בריאה. אני מבטיחה לעצמי שאני לא אחזור לשם".

View this post on Instagram

A post shared by ⋆ ⋆ (@netabarazani) on