צמד הרצים למליון אולסטארס המוכר לנו כזוג הכחול, ליאן ואביתר נגר, כמעט שלא יצאו ל"מירוץ למיליון" וזה רק במקרה שאתם רואים אותם על המסך, כי רגע לפני שארזו פקלאות וטסו, נקלעו הזוג הנשוי לסכסוך עסקי מר ושקלו לבטל את השתתפותם העונה. לפני כשבע שנים הקימה ליאן את העסק "סטורפייס", אופנת בגדים שהיא בעצמה דגמנה לו ושימשה עבורו כפרזנטורית. העסק התחיל בקטן וכעבור שנתיים החל לתפוס תאוצה וגדל משמעותית. 

לפני שלוש שנים צירפו ליאן ואביתר שותף חדש לעסק, שסיפק להם ייעוץ עסקי והבטיח להביא את העסק לרווחיות. אלא שלטענת הזוג הכחול כפי שמסר בבלעדיות ל-TMI, השותף ניצל את תמימותם ובמקום לשמש יועץ עסקי ניסה להשתלט על העסק ולנשל את זכויותיה של ליאן, שבנתה את העסק בשתי ידיה.

נשאר על רצפת חדר העריכה: אביתר נגר קרע את הרצועה הצולבת - לחצו כאן. 

ליאן ואביתר, המירוץ למיליון (צילום: אביב חופי)
ליאן ואביתר, המירוץ למיליון (צילום: אביב חופי)

הצדדים ניהלו מאבק משפטי ממושך בן שנתיים, במהלכם לוהקו לריאליטי "המירוץ למיליון" ולמרות המלחמה הקשה שניהלו בחרו בסוף לצאת  לצילומי המירוץ. אלא שלפני חודשיים בשורות טובות הצדדים בהחלטת בית המשפט, הפעילות של "סטורפייס" הושבה לליאן ואביתר. כעת מתכוונים הזוג לנצל בחזרה את הפלטפורמה על מנת להחזיר לכל אלפי הלקוחות שלהם יחס ופיצוי. כמו כן בימים אלה עומלים השניים על קידום מותג חדש שנמצא ממש בחיתולים. 

ליאן ואביתר מסרו: "עד היום אנחנו מקבלים עשרות הודעות מלקוחות מאוכזבים שהתעניינו לדעת לאן נעלם המותג. אבל עכשיו יש הרגשה טובה של ניצחון על כך שלא ויתרנו והלכנו אחרי האמת שלנו".

ליאן ואביתר נגר, המירוץ למיליון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ליאן ואביתר נגר, המירוץ למיליון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)