בזמן שהאמנים נאלצים להתמודד תקופה ארוכה בלי הופעות וללא קהל, יהונתן מרגי ממשיך להופיע בין בסיסי צה"ל השונים במסלול הטאלנט המיוחד שנתפר עבורו. כעת הוא לוקח חלק בפרויקט מיוחד "Succulent Sessions" שבא לחבר בין מוזיקאים לקהל שלהם בצורה דיגיטלית ונערך בלב ליבה של משתלה במרכז תל אביב.

הכוכב המצליח ניצל את הסגר והריחוק מהבמות כדי ליצור חומרים חדשים ולתת טוויסט לחומרים המצליחים שלו ויצר הופעה שונה ומיוחדת בהפקתו המוסיקלית של ישי סוויסה, שהוא ממש במקרה גם בנו של מאיר סוויסה וכמו אחיו הגדול מיכאל שהצליח גם הוא בתחום המוסיקה, דומה לו שתי טיפות מים.  

יהונתן מרגי בסגנון חדש בלי נועה קירל

במסגרת ההופעה שיתף פעולה עם שחר סאול, שעשה את השיר "מיליון דולר" יחד עם זוגתו של מרגי, נועה קירל. בזמן שקירל טסה עם הוריה לחודש בארצות הברית, תוך שלקחה חופשה מיוחדת באישור צה"ל כדי לעבוד על הקריירה הבינלאומית שלה, מרגי מסתפק בינתיים בעבודה מרחוק. ב-TMI שוחחנו עם מרגי ובדקנו מה קורה עם הקריירה הבינלאומית שלו, מה הצעד הבא ביחסים עם קירל ומה הוא עושה בזמן שנוצר לו עקב ביטולי ההופעות. 

יהונתן מרגי (צילום: נטלי רובין)
יהונתן מרגי (צילום: נטלי רובין)

מה אנחנו עושים כאן היום?
"פרויקט סופר מגניב. כל מיני אמנים במדינה עושים את החומרים שלהם עם הנגנים שלהם. כל הסגנונות, המינים והצבעים - כולם באים להשמיע קול. זה פרויקט סופר מגניב וחשוב בעיניי. ישר ששמעתי עליו החלטתי שאני רוצה לקחת חלק".

התגעגעת להופיע?
"מאוד. תמיד. אני מופיע בצבא הרבה בתקופה הזאת או שיש הופעות בזום, אבל כל אחד מהדברים האלה לא דומה למה שאנחנו עושים היום. היום זה משהו הרבה יותר אמיתי וכן. לקחנו את השירים, הפכנו אותם לערומים והרכבנו אותם מחדש".

יהונתן מרגי (צילום: נטלי רובין)
יהונתן מרגי (צילום: נטלי רובין)

מה אתה עושה עכשיו כשאין הופעות, איך אתה ממלא את הזמן?
"וואו. זה יהיה אובייס אם אני אגיד שאני עושה מוזיקה? אוכל".

השמנת קצת?
"לא. מבלה זמן עם חברים. שמעי, אני לא בן אדם מאוד מעניין, פתאום אני קולט".

עשית דואט משותף עם נועה, מה הצעד הבא? אולי לעבור לגור יחד?
"לא יודע. ככה זה עובד? עושים דואט ואז עוברים לגור ביחד? לא ידעתי. לא יודע, צריך לחשוב על זה, זה לא דבר שקורה בראיון".

יש כבר דואט...
"ממשיכים להיות זוג. אנחנו זוג, אנחנו לא עובדים ביחד בדרך כלל".

יהונתן מרגי, שחר סאול (צילום: נטלי רובין)
יהונתן מרגי, שחר סאול (צילום: נטלי רובין)

אלבום לא יהיה?
"ביחד? אני לא חושב שיהיה אלבום. כמו שאמרתי, אנחנו אף פעם לא היינו על הפן של עבודה יחד. דווקא להפך, הפרדנו את העבודה בשביל הבריאות שלנו אבל זה היה בלתי נמנע. שנינו אוהבים מאוד מוזיקה, באים אחד לשני לאולפן. זה מה שיצא".

נועה טסה לארצות הברית לקדם את הקריירה שלה, סטטיק ובן אל הוציאו שיר עם הבלאק אייד פיז, מה איתך?
"אני עובד על הקריירה בחו"ל גם. אנחנו עובדים כל הזמן, עובדים במקביל. זה תהליך מאוד ארוך. אני כרגע כותב מוזיקה בארץ ובעולם. עובד עם כולם. זה מאוד קשה לעבוד בשלט רחוק בתקופה הזאת. בסוף זה מוזיקה והקשר הבין אישי מנצח, זה עניין של כימיה ושל רגע אבל עושים את מה שאפשר אבל אל תדאגי את עוד תשמעי". 

יהונתן מרגי (צילום: נועה רחמים)
יהונתן מרגי (צילום: נועה רחמים)

יהונתן מרגי (צילום: נועה רחמים)
יהונתן מרגי (צילום: נועה רחמים)