אחרי קמפיין ארוך וקרב צמוד עם אויבו מהמפלגה הדמוקטית, ג'ו ביידן, הפסיד אתמול (שבת) דונלד טראמפ, סופית במסע הבחירות שלו לאחר שמדינת פנסילבניה הכריעה ונתנה לביידן את כמות האלקטורים הדרושה לו כדי להפוך לנשיא ה-46 של ארצות הברית. האם טראמפ שמסרב לקבל את ההפסד וטוען לרמאויות בהצבעה, צפוי לאבד את גם את האישה הראשונה, מלניה טראמפ, שעמדה לצידו לאורך השנים?

לאורך שנותיו של טראמפ כנשיא נפוצו שמועות על היחסים המעורערים שלו עם מלניה ומקורבים טוענים כי הזוג החליטו לחיות בחדרי שינה נפרדים וכי נישואיהם עסקיים בלבד. יועצת לשעבר בבית הלבן, אומרוסה מניגולט ניומן, סיפרה כי מלניה "סופרת כל דקה עד שירד מכהונתו והיא תוכל להתגרש ממנו". עוד הוסיפה ואמרה: "אם מלניה הייתה עוזבת בזמן כהונתו הוא היה מחפש דרך להעניש אותה על כך". 

דונלד טראמפ, מלניה טראמפ (צילום: Getty images)
דונלד טראמפ, מלניה טראמפ (צילום: Getty images)

למרות הופעות פומביות בהן הציגה יחסים קרים לדונלד טראמפ, מלניה בת ה-50 טענה כי יש לה "יחסים נהדרים" עם בעלה. גרושתו של טראמפ, מרלה מייפלס, חתומה על הסכם מולו כי אסור עליה לפרסם ספר או להעניק ראיון בקורתי כלפיו ויש הטוענים שלמלניה הסכם שתיקה דומה. האם כעת מלניה טראמפ תנטוש את עמדתה לצידו של בעלה? ימים יגידו. 

דונלד טראמפ ומלניה טראמפ נוחתים בריאד (צילום: רויטרס)
דונלד טראמפ ומלניה טראמפ נוחתים בריאד (צילום: רויטרס)