בן אל תבורי ואורטל עמר ההורים של תו פרינס, היו עד לא מזמן צ'ילבות שניהלו הליכי משפט וסכסוכים מתוקשרים מכוערים החליטו לנסות דרך חדשה של שלום ופיוס. בחודש האחרון מבלים השניים לא מעט ביחד, ורק בשישי האחרון ערכו יחד קידוש וארוחת שישי משפחתית כאילו מעולם לא נפרדו.

בעוד התגובות ברשתות החברתיות מאוד מרוגשות מהאיחוד המיוחל, נראה כי יש מי שדואג לשלומו של בן אל וחושש שהקרבה שלו לאורטל לא בריאה לו. אביו של בן אל, שימי תבורי מסר בבלעדיות ל-TMI: "שיעשה מה שבא לו , רק שלא יעשה את הטעות שאני עשיתי, הוא צריך להיות חכם יותר, הוא בשיא הקריירה שלו ושיצליח לשמור על עצמו. למרות שיהודית שמחה שהם בקשר טוב למען הילד, כי היא מאמינה באהבה שבאה מהלב ולדעתה הם זוג צעיר. אבל אני מניסיון אומר שאחרי כל מה שקרה ביניהם צריכה להידלק לו נורה אדומה. אני בספק שיהיה פה קאמבק, הם עברו תקופה קשה יחד ופה חייבים לקחת צעד איטי, לא למהר. אני אשמח אם בני יקשיב לי".

האיחוד: אורטל עמר ובן אל תבורי מבלים יחד בערב שישי- לחצו כאן

אביבה תבורי חשפה יותר מדי והסתבכה עם אורטל עמר- לחצו כאן

בן אל תבורי (צילום: דור ערבה)
בן אל תבורי (צילום: דור ערבה)

יהודית באומן, שימי תבורי, אורטל עמר (צילום: פרטי)
יהודית באומן, שימי תבורי, אורטל עמר (צילום: פרטי)

יהודית לעומת שימי מברכת על הפיוס בין אורטל לבן אל ומסרה: "אורטל בחורה נעימה ללא כל אינטרס. הם זוג צעיר ויש בי אמונה שביכולתם למצוא את עצמם ולתפקד יפה, לתת סיכוי לשנות מסגרת לטובת הילד. אני שמחה שבן אל ואורטל מצאו דרך חדשה לשמח את הבן המהמם שלהם שושלת לתבורי".

למי שהצליח לפספס את הדרמה המשפחתית נזכיר כי בשנים האחרונות בן אל לא בקשר עם אביו, בערך מאותה תקופה שזה החל זוגיות עם יהודית באומן, אך דווקא בחודשים האחרונים, האקסית של בן אל- אורטל תבורי נפגשה לא פעם עם שימי ויהודית ואף הפגישה לראשונה את תו פרינס עם סבו. 

שימי תבורי, יהודית באומן, תו פרינס (צילום: פרטי)
שימי תבורי, יהודית באומן, תו פרינס (צילום: פרטי)