המעצר של סתיו סטרשקו כפי שתועד ממצלמות הגוף של השוטרים (צילום באדיבות משטרת ישראל)

אתמול קראתם כאן ב-TMI בפרסום ראשון כי השחקנית ויוצאת "האח הגדול" סתיו סטרשקו נקלעה לעימות קולני ואלים עם בן זוגה עמית גיל, ניידת משטרה הזומנה למקום והשניים פונו בניידת לתחנת המשפטרה הקרובה. שעות ספורות לאחר פרסום הידיעה אצלנו, נחשפו סרטונים ממצלמות הגוף של השוטרים שם נחשף כי סטרשקו התחצפה והתנגדה לשוטרים, סירבה להכנס לניידת וצעקה לעברם קללות וגידופים, וכמו כן אמרה "אני שחקנית ודוגמנית בישראל שהייתה מועמדת לפרס אופיר ואין לכם שום זכות לעצור אותי". 

פרסום ראשון: סתיו סטרשקו נעצרה בעקבות מריבה אלימה עם בן זוגה- לחצו כאן

סתיו סטרשקו, עמית גיל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סתיו סטרשקו, עמית גיל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כעת מנצלת סטרשקו את האינסטגרם בכדי לספר על האירוע הקשה ולהביא את תגובתה לראשונה: "אני רוצה לפתוח ולהתנצל על המילים שאמרתי לשוטרים בלהט הרגע כשאני נתונה בסערת רגשות. בסך הכל רבתי עם בן זוגי, ויכוח קולני, שהסתיים עוד לפני הגעת השוטרים. כשהגיעו השוטר והשוטרת מיד הרגשתי מותקפת וביקשתי ספייס על מנת להסביר ולדבר. אף אמרתי מספר פעמים שיזמנו אותי לחקירה ואבוא, והוספתי כי אני דמות מוכרת ואין חשש שאעלם.

בן זוגי שחזר למקום גם ביקש מהשוטרים שיעזבו אותי ואמר כי לא פגענו אחד בשנייה, אך השוטר מיד ובלי לשאול שאלות פעל כלפיו באלימות על אף שלא התנגד, דחף אותו בכוח הצידה, אזק את ידיו שלא לצורך והעלה אותו לניידת. איזוק של דמות מוכרת בידיים וברגליים אינו נחוץ, מהווה שימוש בכוח מופרז ומיועד להשפיל. לא רציתי לסיים במיון עם חבלות וסימנים כחולים על כל הגוף. המפגש עם השוטרים היה יכול להסתיים אחרת אבל נתקלתי באטימות וחוסר רצון להקשיב ולעזור. ונתקפתי בחרדה. לא ייתכן שאלה שאמורים להגן עלינו בסופו של דבר תוקפים אותנו כשהם מנצלים את כוחם לרעה ולא מפעילים שיקול דעת ראוי. רק ניסיתי להתגונן ומפני מי??? אני מרגישה מושפלת, כואבת ועצובה שזה המצב במדינה שלי, ושאני עכשיו צריכה לשבת ולכתוב בדמעות ולהסביר את עצמי כשבסך הכל רבתי עם בן זוג".

מהמשטרה נמסר: "במוקד 100 התקבלו בערב שבת מספר דיווחים מאזרחים מודאגים, בדבר חשד לאירוע אלימות ברחוב וכאשר בקשו השוטרים מהמעורבת להתלוות אליהם לתחנה לשם בירור הנסיבות בחשד לתקיפה, סירבה להישמע להנחיות, התנגדה לעכוב תוך תקיפת השוטרים וגידופם ולפיכך נעצרה בהתאם להוראות החוק" .

סתיו סטרשקו (צילום: אביב חופי)
סתיו סטרשקו (צילום: אביב חופי)