אושית הרשת וכוכבת הריאליטי, אדל בספלוב, השתתפה אתמול (שלישי) בתכנית הרדיו של TMI "פולואו יו", ושמה את כל הקלפים על השולחן בנוגע לסכסוך שיש לאבי בעלה, יעקב עבד עם ליאור קוקה. כזכור, לפני כחודש התפרסם כי קוקה תובעת את עבד, שהיה שותף איתה בסניפים השונים של מותג מוצרי המאפה המתוקים "ליאור קוקה".

בספלוב שהייתה אחראית על השידוך העסקי בין קוקה לעבד, לא שתקה לתביעה ובין השתיים החלו חילופי האשמות ברשתות החברתיות. בתחילת השבוע נערך הדיון הראשון במשפט בין שני הצדדים ואתמול בספלוב שיתפה בתחושות הקשות מול חברתה הטובה לשעבר ומה הצעדים הבאים שהיא הולכת לעשות בקרב הזה. 

אדל בספלוב בראיון ללא פילטרים

את יודעת שהייתי אמורה להיות איתך ב"זוג מנצח VIP"?
"זה החוויה הכי כיפית שעברתי, יכול להיות שנהנתי מזה יותר מבעבר בגלל האמהות. באתי בלי ציפיות בכלל ונהנתי ברמה - וואו. ממש מיקי. יש לנו נישואים מאוד חזקים. לא הייתי הולכת לשם אם לא הייתי יציבה כי אני מבינה את עניין הריאליטי. אנחנו 8 שנים יחד, נשואים כבר שנתיים. בכלל לא רבנו, פה ושם שטויות, אני לא יכולה לנדב מידע. עוד מעט אנחנו הולכים להיות משודרים.

הטריגר שלי להחליט שלא, היה הקורונה שהחלטתי לא לעזוב את הילדים במגפה.
"אני דוגלת בתהני ותעשי מה טוב לך והילדה שלך תסתדר. היא הייתה בת תשעה חודשים באותה תקופה אז היא פחות הבינה מה קורה. אני מאוד אוהבת את רשת, עוד מימי המירוץ למיליון. היה לי כיף".

אדל בספלוב, מאץ' עבד (צילום: אלוני מור)
אדל בספלוב, מאץ' עבד (צילום: אלוני מור)

איך בבית החדש?
"עוד לא עברנו. אנחנו עדיין בשיפוצים, אני מחכה בטירוף".

איך השכן החדש? אבנר התמקם?
"אבנר (נתניהו) עוד לא המתקמם אבל כל הזמן יש דיבורים על זה שחסכתי לי אזעקות כי יש לי שמירה 24/7".

הוא הולך להיות שתי קומות מתחתייך?
"כן הוא יהיה ממש שתי קומות מתחתיי".

אולי תשיגי לנו תיעודים?
"לא אין סיכוי. זה לא מעניין אותי בכלל. החיים שלי, המשפחה שלי זה מה שמעניין אותי".

אפשר לשאול אותך מה הצבעת בבחירות האחרונות?
"אני מעדיפה לשמור את זה לעצמי, השתנתה דעתי בחודשים האחרונים. אני לא בן אדם פוליטי, אני לא שם".

אדל בספלוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אדל בספלוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

את האדם הכי אמיתי, את יודעת שכתבת את הפוסט שלך רציתי להרים דגל ולהגיד כמה אני עומדת מאחורי כל מילה שלך. כשליאור קוקה הגיעה לתל אביב אני הכרתי אותה בזכותך. 
"כולם".

אז למי שלא יודע על מה מדובר, זה סכסוך משפחתי, לא שלך, זה של אבא של בעלך.
"אני רואה תגובות ונדהמת מאנשים. אנשים כותבים לי 'החברות שלך איתה', תגידו לי מה מעניין אותי החברות איתה שיש לי משפחה? משפחה לפני הכל. מגיל 17 בראיון איתך אני אמרתי 'אין דבר כזה חברות'. אנחנו חיים בדור שבנות כלפי בנות זה רק נקמנות וקנאות. כשקיבלתי את ליאור אז מה זה אהבתי אותה והענקתי לה. כולם אומרים 'היא הצליחה בזכות עצמה', כולם מצליחים בזכות עצמם אבל אני זאתי, כשהיא הייתה עושה עוגות בדרום תל אביב, אני הייתי באה אליה ומעלה הכל לאינסטגרם. אני לא מסתכלת על טובקבקים, זה לא מעניין אותי. אני אמרתי למשפחה שלי 'אתם קלאסה, אני לא'. אני אלחם עם הבחורה הזאת עד הטיפה האחרונה. כל פרוטוקול, כל דיון, כל משפט, כל מה שיהיה - כולם ידעו. אני לא אוותר לבחורה הזאת, אני לא אוותר לה על מה שחמי עשה לי בשבילה, על מה שחמותי עשתה לי בשבילה. היא הייתה אוכלת פה ארוחות והייתה מקבלת את החום של המשפחה שלנו באהבה רבה. זה לא היה קשור לכסף, כי כסף לא עשינו איתה מהתחלה, היא נכנסה לבית שלנו והיא ירקה לצלחת ממנה היא אכלה. אני בן אדם מזה נקמן. מי שפוגע בקרובים אליי ובמשפחה שלי, אני לא פראיירית. שכולם יהיו קלאסה, שכולם יכבדו, שכולם ישמרו על הפה שלהם".

View this post on Instagram

A post shared by ליאור קוקה (@liorkoka) on

איפה זה נפל? איפה הייתה הנקודה שאמרת תם הטקס?
"אתה יודע שאני מתנהלת במשפט מול "מאקו" ואף אחד לא יודע על זה? החלטתי לשמור על זה בדלתיים סגורות כי אני לא בן אדם שחולה פרסום. רציתי לפרסם גם את הפורטוקול של המשפט אתמול, יום יומיים אני אשיג את זה ואסמן הכל במרקר. אני שומרת על קלאס עד שמסתובב לי. אני לא אוותר לה. זה התחיל מזה שהיא תבעה את חמי היקר, הבן אדם הכי מדהים עלי אדמות ואין בעיה לתבוע, מותר לך. כולם יכולים להביע דעה ולתבוע, אני לא נגד. למה היית צריכה להוציא את זה לתקשורת? למה לא יכלת לשמור את זה בדלתיים סגורות? לא יכלת לכבד את המשפחה ואת מה שהם עשו בשבילך? מותר לך לתבוע כמו שלכולנו מותר. אנחנו חיים במדינה דמוקרטית. למה לפרסם את זה? למה יום אחרי ששלחת את המכתב תביעה אני כבר רואה כתבה בישראל בידור? כי הוא חבר שלך? כי את צריכה להביא לו פרסומים כדי שהוא אחר כך יחזק אותך? את לוקחת אנשים שעשו אותך מלכת העולם, השם שלך היה בפרונט. 12 סניפים היו סגורים לו במשך שנה, מסעדות לא עובדות. אין לך לב? אין לך נשמה? באיזה עולם אנחנו חיים?".

המסירות שלך למשפחה מדהימה.
"זה המשפחה שלי. מה קשור המשפחה שלו. לא  מבינה למה כולם אומרים 'הכלה'. זה משפחה שלי, דם מדמי. אנשים לא יודעים עוד כלום, המלחמה שלי רק מתחילה. חמי איש קלאסה, הוא לא יגיד כלום. את כל הכוח שיש לי אני אוציא עלייך (ליאור). אני אנצח אותה ואנצח אותה בגדול. בסופו של דבר יש ה' בשמיים וממנו היא צריכה לפחד. מה את חושבת? עשית ריאליטי אחד, שתיים, שלוש. תעשי מה שאת רוצה אבל לפגוע במשפחה ככה?".

אז את פגועה שהיא הלכה לתקשורת.
"אנחנו בתקופה מאוד קשה, כולנו מנסים לשרוד ולהתפרנס. אני לא מאשימה אותה, אני לא כועסת על זה. למה לנסות לפגוע בפרנסה של בן אדם? את לא מתביישת? הוא פתח לך סניפים ועשה אותך מי שאת היום. כשהיית ב-300 אלף ש"ח חובות בגינדי. שום רעיון לא שלה, היא הודתה אתמול בדוכן העדים שהיא לא עשתה כלום".

View this post on Instagram

A post shared by Adel Abed Bespalov (@adelbespalov) on

יצא לכן לדבר ביניכן?
"הכעס העוד יותר גדול שלי, חזרתי מהצילומים של "זוג מנצח" ואיחלתי לה מזל טוב ליום הולדת וכמה אני אוהבת אותה ובזמן הזה היא מבשלת תביעה מאחורי הגב שלי? היינו בהלם. היא תצטער על כל דקה. כל עורכי הדין שעומדים מאחוריה, זה לא מזיז לי בכלל. אני יודעת את האמת. כולם יודעים את האמת, היא עשתה כתבה בטלוויזיה ואמרה שהבן אדם לקח אותה מאפס. היא הולכת לקבל עוד כמה ימים תביעה של מיליונים, זה רק התחיל, היא הולכת לקבל הלם על מה שהיא עשתה". 

בואי נעבור למשהו אופטימי, הבת המהממת שלך. חשפת אותה רק בגיל שנה. למה תמיד שמים לוגו על הפרצוף שלא יראו אותה?
"בהתחלה שילדנו את שיה אמרנו בואו נשמור על הפרטיות שלה. היא תגדל היא תחליט לבד אם היא רוצה להיות בעין הזרקורים או לא. אני בן אדם שכן משתף את כולם בהכל, אצלי תמיד הכל היה גלוי. פתאום ממש הרגשתי שאני רוצה להראות אותה ואת מי שהיא. אז אמרנו גיל שנה, נעשה לה צילומים, נחשוף אותה וזהו. נהנית מהאמהות שלי ומהילדה הזאת מאוד".

ליאור קוקה בחרה שלא להגיב, נכון לזמן פרסום הכתבה.

View this post on Instagram

כי אין בעולם אהבה כמו אהבה של אמא❤️

A post shared by Adel Abed Bespalov (@adelbespalov) on