למרות שחלק מההגבלות הוסרו בימים האחרונים ונראה שאנחנו מצליחים קצת להדוף את התפשטות הקורונה ואחוז הנדבקים יורד, ישנם עדיין לא מעט אנשים שנכנסים לבידוד לאחר שהיו במגע עם חולה מאומת. לירון אורפלי, הלוא הוא טילטיל כבר מנוסה מאוד בעניין ואתמול (רביעי) הוא התבשר כי עליו להיכנס שוב לבידוד, השני שלו בתוך חודש ימים ספורים אחרי שיצא לחופשי!

טילטיל (צילום: אור גפן)
טילטיל (צילום: אור גפן)

הבשורה המרה, הגיע בהפתעה גמורה לזוכה "הישרדות" לשעבר ולטענתו, קיבל את הכניסה הזו לבידוד בצורה מאוד קשה, בעיקר בגלל העובדה כי הוא עומד לאכזב ילדים שהזמינו אותו לחגוג לו במסיבת יום ההולדת שלהם. טילטיל העלה פוסט לרשתות החברתיות וכך כתב: "קיבלתי את הבידוד הזה שוב מאוד מאוד קשה!! אני באמת שומר על ההנחיות אני לא זז מטר בלי מסכה וכפפות. אף אחד לא אמר לי להיכנס לבידוד אני מיוזמתי נכנס שוב אחרי שלפני כמה ימים בלבד יצאתי מבידוד של שבועיים שחייתי במפרסמת ואני לא רוצה לפגוע חס וחלילה או להזיק לאף אחד, אבל כנראה שלא כולם מתנהגים ככה וכמה שזה עצוב וחבל. 

אז נכון שאני לא עובד עכשיו אבל מי אני שאדבר בגכלל אז אני שותק. מה שהכי כואב לי זה שילדים שהזמינו אותי לחגוג להם את יום ההולדת בהפעלת הישרדות שלי לא יוכלו לחגוג איתי וזה מה שהכי כואב לי יותר מכל דבר אחר ומהם אני רוצה לבקש סליחה". והוסיף תפילה לכל שתוצאות בדיקת הקורונה שלו יצאו שליליות. גם אנחנו מחזיקים אצבעות.

טילטיל (צילום: אור גפן)
טילטיל (צילום: אור גפן)