יעל בר זוהר מתוך עמוד היוטיוב שלה

השחקנית והמנחה יעל בר זוהר ממשיכה לנצל את ההזדמנות שעולם הבידור רדום ומטפחת בעקביות את ערוץ היוטיוב החדש שלה בו היא מדברת על חייה ובעיקר על נושאים שקשורים בפרסום בגיל צעיר, מאחר וכמובן היא בעלת ניסיון עתיר שנים. כזכור, בר זוהר פרצה לחיינו בגיל 15 שכיכבה בטלנובלה "רמת אביב ג'" והופיע על שלטי חולצות במסגרת קמפיינים שונים.

יעל בר זוהר (צילום: רפי דלויה)
יעל בר זוהר (צילום: רפי דלויה)

בסרטון האחרון שהעלתה, חשפה בר זוהר מה הדבר שהכי שבר אותה והותיר בה צלקצת בכל הקשור למחיר הפרסום בגיל הנעורים. הכוכבת היפה סיפרה כי כשהייתה בת-15 הייתה "טבילת האש הראשונה שלה עם התקשורת", כתבת הגיעה אליה הביתה לערוך ראיון שער ראשון והן דיברו כשלוש שעות. יום אחרי היא התקשרה אליה שוב ובר זוהר לא הייתה מוכנה למה שהלך לקרות. "היא אמרה לי הכל טוב יש לי את כל החומרים אבל רק שאלה אחת קטנה, 'את בתולה'?" 

"אני זוכרת שהרגשתי כמו חץ בלב, הרגשתי שזה לא בסדר שהיא שואלת אותי משהו שחודר לי ממש לפרטיות ושהיא לא אמורה לשאול אותי אבל הייתי כל כך קטנה והייתי מרצה אז אמרתי לה 'כן ברור' וזה נחרט לי בנשמה השיחת טלפון הזאת" סיפרה בר זוהר והוסיפה: "כמובן שאחכ הכותרת הייתה "הבתולה בת ה-15, סמל הסקס" זו הייתה הכתבה הכי נוראית בחיים שלי כי לא שמתי שם גבול, הייתי צריכה להגיד לה 'מה זאת השאלה הזאת? למה את שואלת אותי את זה?'

יעל בר זוהר (צילום: אביב חופי)
יעל בר זוהר (צילום: אביב חופי)