יש חזיתות שצריך לשקול היטב אם כדאי לפתוח, בטח אם זה בפומבי וברשתות החברתיות, אבל מאיה בוסקילה לא חוששת מאף אחד והחליטה לפתוח חזית עם גיא פינס. הזמרת שצפויה לעזוב מחר (שני) את בנה לני לחודש ימים לטובת צילומי העונה החדשה של "גולסטאר נשים" העלתה בדקות האחרונות פוסט נגד המגיש שסיקר בתוכניתו אייטם על העונה החדשה וכתבה: 

"'מה המחיר לזה שעושים ממך צחוק בטלויזיה ואתה צריך לשתף פעולה?' כך התחיל ״אדון״ גיא פינס את האייטם שלו, לגבי תכנית גולסטאריות 3 שמתחילה להצטלם מחר. כל כך עצוב לראות איש תקשורת יושב בכיסא הנינוח שלו ומוציא הבלים מפיו. דווקא מאנשי תקשורת, אפילו אם הם צהובים, ציפיתי לחכמה והבנה, להבין שיש לא אחת מהמשתתפות שהן אמהות ולא אחת מהן מגדלות את ילדיהן לבד. בימי קורונה שעולם הבידור רדום, לא נודע ואף עצוב, שאין הופעות והכל דומם, הולכות לפרנס את הבית שלהם וגם אם הייתי עובדת אצל הירקן, הייתי עושה זאת.

"יודעת שהכל יהיה בסדר": מאיה בוסקילה עושה חשבון נפש- לחצו כאן

מאיה בוסקילה (צילום: איציק בירן)
מאיה בוסקילה (צילום: איציק בירן)

אז אף אחד לא הולך לצחוק עלינו פינס. זאת תכנית שמביאה הומור עצמי, חוויה כיפית בלי טיפת ציניות ומי שבוחר לפתוח ככה את האייטם אצלו בתכנית, במיוחד בימים כאלה שצריך לפרגן ולהיות מאוחדים, הוא זה שעושה צחוק מעצמו ולא להפך. מה גם ששום דבר שנאמר שם לא היה מדוייק או נכון. ציפיתי מתכנית שמכבדת את עצמה, לעשות שיעורי בית יותר נרחבים, אני לא צריכה להיות בתכנית ״הרצינית״ שלך כדי להיות קיימת! אני פה כדי להשאר וכך גם הבנות בתכנית הנהדרת הזאת"

גיא פינס הגיב לה וכתב: איך אמרת? הומור עצמי? אז גם לי נמאס שהולכים לי על הראש כדי לקבל עוד קצת חשיפה. למי שפספס: שידרנו כתבה על המשתתפות החדשות של גולסטאר והסכומים שמרוויחות. אף אחד לא טען שזה לא בסדר, איש לא צחק עליך (עדיין, אבל מצב שזה יגיע, ראינו כבר תוכניות כאלה) וזה בסדר. מישהו טען שזה לא מכובד? ממש לא! זה כנראה בראש שלך - במקום להעלב מראש, או בדיעבד, משהו שאת מתמחה בו, הייתי מתמקד. אל תגייסי נגדי את מצבך המשפחתי, ולא את הקורונה. ריאליטי הוא לא הפתרון התעסוקתי האוטומטי. הוא הפתרון הנוח הרווחי והמביא איתו שפע של יחסי ציבור וצוות ביוטי, שזה כיף. אבל היי, יש עוד הרבה עבודות בישראל. אני מכיר כמה וכמה אמנים, זמרים בעלי משפחה שכל ערב נודדים עם גיטרה להופיע בבתים כדי להתפרנס ולא ישקלו בחיים ללכת לריאליטי למרות שזה יזרים להם מאות אלפי שקלים על כמה ימי עבודה. אז אם את הולכת לריאליטי תהני מזה, ותניחי לרגשי שלך. ולגבי העובדות ״הלא נכונות״? אנחנו בדקנו כמה מרוויחות המשתתפות והצלבנו היטב את המידע. מה שאני מניח שאת לא עשית, אז תבדקי שוב לפני שאת מאשימה אותנו במידע לא נכון - גם אם יצא שאחדות מהמשתתפות מרוויחות יותר ממך. התנצלות תתקבל בברכה"

מאיה בוסקילה (צילום: אור גפן)
מאיה בוסקילה (צילום: אור גפן)