הזמרת מאיה בוסקילה נאלצה להיפרד מבנה לני למשך שבועיים לאחר שהחלה היום (שני) את צילומי "גולסטאריות" שישודר ב-2021 בהוט. רגע לפני שארזה את חפציה ונסעה לאצטדיון בלומפילד, שם נפגשה עם כל חברותיה לנבחרת, ביניהן תקוה גדעון, אורטל עמר, טיילור מלכוב, שמחה גואטה, חברת הכנסת בדימוס מירב בן ארי, סילבי ז'אן ועוד, הספיקה להגיד את כל מה שהיא חושבת על גיא פינס שלטענתה צחק על משתתפות התכנית.

מאיה בוסקילה חושפת קאמבק לעוזי אזולאי

בוסקילה אמרה ל-TMI כי "פינס לא עיצבן אותי. הוא גרם לי לרגיש מבוישת בשבילו. אני חושבת שדווקא בימים אלה צריך להיות עם הבנה פחות צינית והרבה יותר אנושית. אף אחד לא ניסה להפיל עליו את הקורונה או את המצב המשפחתי שלי, כמו שהוא אמר או שיש כאלה שהיו מציעים להם מאות אלפי שקלים ולא היו הולכים לריאליטי, זה רק מראה את ההסתייגות המתייפייפת הזאת שהיא לא ראויה ולא מתאימה לזמן של היום. אני חושבת שהוא הצטער, גם אם הוא לא התנצל". 

מאיה בוסקילה (צילום: רפי דלויה HOT)
מאיה בוסקילה (צילום: רפי דלויה HOT)

עוד שיתפה הזמרת בתחושות המעורבות בעקבות עזיבתה בנה לני והפתיעה כשכגילתה שבעלה עוזי אזולאי, ממנו נפרדה בתקופה האחרונה, יגיע לבקר אותו וחשפה כי השניים בודקים אופציה לקאמבק. "לני בבית ועזבתי אותו בהסנפה ובבכי, אף פעם לא עזבתי אותו לשבועיים. כל האנשים האהובים סביבו. לו אני לא דואגת, לי אני דואגת מבחינת געגועים", אמרה בוסקילה. "בינתיים כל הבחרות פה מקסימות, יש פה הרבה זינות שהן אמהות חד הוריות, אני חושבת שנחזק אחת את השנייה. לא יהיה לנו זמן לחשוב בכלל כי זה צילומים מהבוקר עד הערב".

מאיה בוסקילה (צילום: רפי דלויה HOT)
מאיה בוסקילה (צילום: רפי דלויה HOT)

עם מי הוא נשאר?
"הוא נשאר עם מטפלת שהוא מכיר ומאוהב בה, היא המלאך השומר שלו. אמא שלי, אבא שלי, עוזי שיגיע".

את בקשר עם עוזי?
"כן אנחנו בקשר. אנחנו פרודים אבל אנחנו מנסים לבדוק מה... לא ישר לחבל בחבילה. לנסות להבין מה אפשר אולי.. בכל המצב המשוגע הזה של הקורונה, איך אפשר לנסות לשקם דברים. אני לא יוצאת לדייטים אם זאת השאלה". 

מאיה בוסקילה, עוזי אזולאי, לני (צילום: פול סגל)
מאיה בוסקילה, עוזי אזולאי, לני (צילום: פול סגל)