עינב בובליל בראיון ל"פולואו יו" תכנית הרדיו של TMI

כוכבת הריאליטי "האח הגדול", עינב בובליל, כבר מזמן לא המסך אבל תמיד תייצר עניין סביבה. בתכנית הרדיו של TMI "פלואו יו", היא שיתפה על החיים החדשים שלה, איך היא ירדה כל כך הרבה במשקל והאם תסכים לחזור שוב לבית "האח הגדול" וכמה זה יצטרך לעלות להפקה.

מה קורה איתך בימים אלה?
"אני עושה המון דברים. יש לי עסק למותג לילדים בקניון באשדוד שסגור עכשיו בגלל הקורונה, אבל אנחנו עובדים עם אתר ומשלוחים. אני גם מאפרת כלות. בדרך כלל אני מאפרת כלות אבל עכשיו אני חצי מובטלת, הראש כל הזמן עובד ויש לי את העבודה העיקרית – ארבעה ילדים".

את מככבת בכותרות בכל הזדמנות. עכשיו זה על הגננות שיצאו במתקפה עלייך שכתבת 'אני בבית עם כל הילדים והן נחות להן'.
"התכוונתי לגננות של הפעוטון. אין שיעורים, הן זומים, אין כלום. אז הן לא נחות? אז מה רע במה שאמרתי? הגננות של הבן שלי. ברור שהמורות לא נחות ועובדות סביב השעון. ברור שהן רוצות שיחזרו הלימודים, אבל האמת שהגננות נחות וזה בסדר כאילו. זה המצב, זו האמת".

עינב בובליל (צילום: שוקה כהן)
עינב בובליל (צילום: שוקה כהן)

היום את יותר אותנטית מעינב של פעם?
"אני חושבת שנשארתי אותו דבר, היום אני יותר מתונה פשוט. אני לא ילדה בת 23. אם בא לי לצאת על מישהו אני שומרת את זה לעצמי, יש לי המון אחריות. אני לא אפגע במישהו. אז הייתי עושה אצבע משושלת למצלמה, זה התאים לגיל 23 אבל היום אני בת 35, מתבגרים עם השנים אבל אותנטית תמיד, הייתי ונשארתי".

את מושכת אש, איך מתמודדים עם זה? כתבו עליך שעלה לך? באו עלייך בביקורת בגדים שיש ב"שיין".
"אני בשביל ה'שיין' (מותג בגדים), זה בסך הכל חליפות ספורט מאוד יפות שמעצבת ישראלית מעצבת אותן. היא מייצרת את זה בישראל ואני מוכרת את זה כדי להרוויח. אמרו שיש את אותן חליפות בשיין, אי אפשר להשוות חליפה של 50 שקל בחליפה של 450. מי שרוצה לקנות איכות, מוזמנת, מי שרוצה להזמין משיין שתזמין משם. מה אתה רוצים שאגיד? וואי אני מצטערת?".

אולי זה מסביר את הנקודה שאת עדיין חיה ובועטת? ציפית שאחרי 12 שנים עדיין תהיי ככה?
"הייתי יכולה להיות גם הרבה יותר אבל אני בוחרת שלא. אין תכנית אחת על המסך ולא הציעו לי. לא רציתי כי גם שהכסף היה מאוד מפתה, אני לא אשקר לך, אבל תמיד היה לי עבודה ביומן. אני לא יכולה לומר לכלות אני נעלמת לשלושה חודשים, תפוצצו. אם הלו"ז לא היה מפוצץ בוודאי שהייתי הולכת. אני חושבת על העתיד, על הילדים שלי".

איך היית מגיבה אם ליהיא גרינר הייתה אומרת לך דבר כזה?
"שתגיד, זכותה. כל אחד יודע מה הוא שווה. יש דברים שנפלו אצלי על כסף. יש דברים שעשיתי והצטערתי שלא ביקשתי אחר כך יותר. כשראינו את הפרק של "אמא מחליפה", זה עשה הרבה מאוד רעש ובעלי אמר לי 'איך לא לקחנו יותר, תראי כמה פרסומות' ואני הרגעתי אותו שלקחנו בסדר ולקחנו כסף של כמה חודשי עבודה". 

מה שלום אבא?
"הוא מצוין, ברוך השם. לא, הוא לא נכנס ל"אח הגדול". זה לא הכיוון. היה מגיע לו, אבל זה לא הכיוון".  

יוסי בובליל (צילום: אמיר מאירי)
יוסי בובליל (צילום: אמיר מאירי)

שפרה לקחה בדקה ה-90. עדיין חוזרות המחשבות 'איך לא ניצחנו'?
"לא. חוץ מזה שאנשים מזכירים לי את זה, 'וואי אתם הייתם צריכים לזכות', עדיין אומרים לי למרות שעברו ארגזים של זמן, אבל זה כבר לא מזיז לנו".

לאיזה כוכבת ריאליטי את הכי מתחברת?
"שיא האמיתי - אני לא רואה טלוויזיה בכלל. בזמן שיש לי זמן אני מעדיפה להיות עם הילדים. אין לי מושג כבר מה קורה ב"אח הגדול", ראיתי עונה שניה, שלישית. העונה האחרונה אני לא מכירה את השמות אפילו". 

האח הגדול מיצה את עצמו?
"לא חושבת. אנשים מציצנים ואוהבים לראות את האחר, אם זה לראות את הטוב שלהם, האופי שלהם, את הקשר שיש להם עם אחרים. אוהבים מציצנות".

את מצטערת שפתחת את החיים שלך בפני כל המדינה?
"ממש לא. אני עושה את זה עד היום 24/7 באינסטגרם. 90 אחוז מהתגובות הן מפרגנות ותומכות. לפעמים אני מרגישה מיס אנגליה. אני מקבלת בשבוע מעל 10 אלף הודעות בפרטי".

הודעות שליליות?
"איך את מתלבשת חשוף ובעלך דתי. איך זה מסתדר שאת שומרת שבת ולובשת חשוף? עושים את זה בצורה מגעילה וציניות, מלא סימני קריאה ושאלה. השתפיים שלך, מזעזע". 

עינב בובליל ובעלה (צילום: יח''צ)
עינב בובליל ובעלה (צילום: יח''צ)

איך רזית ככה?
"זה פשוט כוח רצון, ראיתי את התוצאות הראשוניות הצבתי לי מטרה ולא ראיתי בעיניים. ברור שהיו לי נפילות, יש לי גם היום נפילות. יש לי תזונאית, יש לי תפריט של הכל והכל. זה בלי עוגות ודברים לא בראים, אבל זה בלי מטוגנים".  

אם מציעים לך להיכנס ל"אח הגדול", את נכנסת? 200 אלף ש"ח את נכנסת?
"200 אלף זה לא מספיק לשלושה וחצי חודשים".

אבל את יכולה לזכות גם במיליון.
"כן, אבל זה את ואלוהים. אם זה משהו בקצרה אז בסדר, עונה שלמה לא".

עינב בובליל (צילום: ברק פכטר)
עינב בובליל (צילום: ברק פכטר)