ננסי כן, ננסי לא, ננסי כן ולא: לפני שבועיים הודיע ננסי ברנדס שהוא נפרד מלילך רוטמן ואז התחרט. השבוע שלח למדור מסר על פרידה סופית.
ברנדס, אתה לא רוצה להפסיק עם הבדיחות?
“סליחה על הבלבולי מוח שאני עושה לך, אבל ככה זה בין חברים. הניסיון לחזרה לא צלח, אז בוודאות של 100% ההודעה הבאה היא מאוד ריאלית: אני ולילך נפרדנו כחברים וסגרנו סופית את הפרק השלישי והאחרון בוודאות. אני מכיר אמרה לפיה יש אנשים שכדאי לקנות להם גלידה מאשר לפגוש אותם שלוש פעמים".
רוטמן, לא תהיה עוד גלידה?
“זו אכן פרידה סופית. עולם הערכים שלנו כל כך שונה. יותר מזה אני מעדיפה שלא להרחיב".

ננסי ברנדס (צילום: אור גפן)
ננסי ברנדס (צילום: אור גפן)

 >מותג הקוסמטיקה לוריאל פריז צירף שגרירה בינלאומית חדשה: ג'מה צ'אן (“שרלוק", “וידוייה הסודיים של זונת צמרת" ועוד). השחקנית הבריטית היא פמיניסטית הפועלת להעלאת המודעות לשוויון נשים, לקידום זכויות ילדים ונושאים חברתיים נוספים.

>מוזיאון ינקו־דאדא בעין הוד הצטרף ליוזמת גלריה שלוש ולתנועת ארט בי אנד בי, שכללה אירוח אומנים בלילה בחללים הריקים. בלילה של 12 בנובמבר התארח האומן והסופר יוסי וקסמן בחלל התערוכה “שעשועי דושאן" וישן מתחת ליצירותיו המוצגות במוזיאון החשוך והסגור זה חודשים ברציפות.

>אדיר מילר הוזמן להופיע באירוע לרגל סיום השנה שערכה רב־בריח, ואת תפקיד המראיין מילא שמואל דונרשטיין, היו"ר והבעלים של החברה. 

אדיר מילר (צילום: איציק בירן)
אדיר מילר (צילום: איציק בירן)

>אחרי שי ניצן, גם מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, משה בר סימן טוב, ממנף את עצמו לתחום ההרצאות והצטרף לקאדר של מרכז המרצים של דליה הוכברג