הזמרת מארינה מקסימיליאן אוהבת שינויים במראה שלה. הכרנו אותה לפני יותר מעשור בריאליטי "כוכב נולד" כשהיא עם שיער קצוץ ותוספת של כמה קילוגרמים למשקלה. מאז היא ירדה במשקל, האריכה שיער, צבעה לבלונד, החזירה לחום ותמיד מפתיעה במשהו חדש. מסתבר שגם בן זוגה גיא מנטש מהצמד "גיא ויהל", לא מתרגל לשינויים התכופים של אשתו וכל פעם מחדש מפחד ממה שהוא צפוי לגלות.

מקסימיליאן שיתפה היום (חמישי) את עוקביה בתמונות של המראה החדש והמרענן שלה כשהסתפרה לקארה. פייר? אהבנו. השאלה אם מנטש בן זוגה אהב את השינוי שהתגלה לו במפתיע. כך כתבה הזמרת: "כשגיא ואני רק הכרנו כל שינוי שהייתי עושה היה כרוך במסע שכנועים ארוך שמטרתו הייתה להניא אותי מלעשות את השינוי ה'מיותר'. הכל תמיד נאמר באהבה: 'למה?!', 'את יפה ככה', 'עכשיו זה מושלם' וכל מיני מחמאות מתוקות שהמחישו את החשש מהלא ידוע".

מארינה מקסימיליאן בלומין (צילום: עידו לביא)
מארינה מקסימיליאן בלומין (צילום: עידו לביא)

"באיזשהו שלב הפסקתי לספר לו על השינויים שאני עומדת לעשות כדי לחסוך לשנינו את עגמת הנפש הקלילה וככה גיא נאלץ לקבל כהפתעה גמורה - את בת זוגתו חוזרת הביתה עם בלונד פלטינה - עומד בדלת בפה פתוח במשך דקות ארוכות, נאלץ לגלות קעקועים שהחרשתי, קם בבוקר לבחורה עם פוני ועוד ועוד. ותמיד אני המבסוטה מהעבר השני שאומרת לו: 'אל תתאמץ להתרגל זה גם ככה תיכף ישתנה שוב'", כתבה מקסימיליאן. 

מארינה מקסימיליאן, גיא מנטש והילדים (צילום: אינסטגרם)
מארינה מקסימיליאן, גיא מנטש והילדים (צילום: אינסטגרם)


"השאלה היא לא - מה הכי יפה לי, אלא מה עושה לי כיף עכשיו! היום אחרי 7 שנים שמחות ביחד, שתי בנות שובבות וברזומה שלנו אישה עם שיער ורוד, כחול, מלא קילוגרמים שזזים בכיוונים הפוכים ושרוול קעקועים - השבוע גיא קיבל אותי בחיוך אוהב, סקרן ומתבונן ובמשפט 'עוד לא התרגלתי אבל הכל יפה לך'. האמת? גם אני עוד לא התרגלתי ואני מתה על התחושה הזאת! אם כבר מונוגמיה, לפחות שתחכה לי דמות מרעננת במראה".