חברת הכנסת לשעבר והשורדת בדימוס, נאוה בוקר, יצאה להגנת חברת הכנסת לשעבר, סתיו שפיר, בפוסט מרגש ופתחה את הלב על המחיר הכבד שהיא בעצמה משלמת בעקבות התהילה. שפיר נרשמה כידוע לאפליקציית ההכרויות "באמבל" ונחסמה כי חשדו שמדובר בפרופיל מזויף. כעת יוצאת בוקר להגנתה של שפיר ומשתפת על הרצון שלה למצוא אהבה מאז מות בעלה באסון הכרמל ועל הקושי הנלווה לפרסום.

"אתמול נחשפתי לידיעה לפיה ח"כ לשעבר סתיו שפיר נרשמה לאתר הכרויות ונחסמה על ידי הנהלת האתר משום שגברים דווחו כי חשבו שמדובר בפרופיל מזויף", כתבה בוקר והוסיפה: "לסתיו ולי אין הרבה במשותף אך במקרה הזה, אני רוצה להצדיע לה על האומץ, היוזמה והתעוזה, ולומר לכל המצקצקים: רדו ממנה, מגיע לכל אחת ואחד למצוא אהבה. לו היה לי אומץ, אולי גם אני הייתי מנסה להירשם באתר כזה. אני כל כך מבינה ומזדהה איתה".

נאוה בוקר (צילום: רמי זרנגר)
נאוה בוקר (צילום: רמי זרנגר)

"מאז שבעלי נהרג, לא הצלחתי למצוא זוגיות טובה וזה חסר, חסר מאד. אבל מה? דמויות ציבוריות כמונו, צריכות לשקול אלף פעם כיצד להתנהל ומשלמות מחיר אישי כבד על ה"תהילה". התדמית, הרכילות, הלעג והקשקשת סביבנו גורמים לנו לוותר מראש ועקב כך אולי גם לפספס אהבה אמיתית. אז בואו נשים את הפוליטיקה בצד. לכולם מגיעה אהבה! לכולם מגיעה משפחה. כולם רוצים לאהוב ולהיות נאהבים. כן, גם סתיו שפיר. אנחנו קודם כל בני אדם. מאחלת לה שתמצא זוגיות טובה, אוהבת, מכבדת וכנה. מקווה שעוד ועוד נשים מוכרות יעזו להסיר את הקליפה ולהיות הן, פשוט להיות".