רוסלנה רודינה בבית החולים (צילום מסך אינסטגרם)

אם עוד לא הספקתם להבין, העונה החדשה של "גולסטאר" נשים לא ממש עוסקת בכדורגל ובתוכן האמיתי של המשחק אלא בפציעות הרבות של הבנות המשתתפות בדוקו ריאליטי, הנחבטות ומקבלות מכות תוך כדי האימונים והמשחקים. כפי שקראתם כאן ב-TMI לראשונה, לא רק מאיה בוסקילה, סילבי ז'אן, מיטל דיין ואורטל עמר נפצעו שבוע אחרי תחילת צילומי הריאלטי של HOT אם כי לאחרונה הצטרפה גם רוסלנה רודינה שנפצעה ועתידה בתוכנית לא ידוע. 

רודינה נקעה את הרגל במהלך משחק של הקבוצה, אלא שהכאבים של הדוגמנית לא פסקו ואמש היא הובהלה לבית החולים ברזילי שם עברה סדרת בדיקות וצילומים לרגל הנפוחה והכואבת. לצערה הרב של הדוגמנית, שתכננה להבקיע כל הדרך אל סוף התוכנית ייתכן ולא תוכל להמשיך בצילומים מאחר והיא תזדקק למנוחה מלאה כדי להגיע להחלמה ובכך תפספס את ימי הצילום מה שאומר שיש סיכוי שהיא תאלץ לפרוש מהתוכנית. 

רוסלנה רודינה (צילום: רפי דלויה HOT)
רוסלנה רודינה (צילום: רפי דלויה HOT)

הבוקר (רביעי) נודע כי גם תקוה גדעון זוכת "האח הגדול" נפצעה ורופא הגיע למקום כדי להעניק לה טיפול רפואי ועל הדרך בדק שוב את אורטל עמר שנפצעה ונתן לה זריקות נגד כאבים. מלבד הפציעות החריגות העונה ישנו עוד שינוי קטן, ארבע משתתפות יודחו במהלך הצילומים ובעוד כוכבות "גולסטאר" ישהוו במתחם האימונים להמשך הצילומים, מי שכבר הודחה עד כה נשלחה כבר לביתה לבידוד. אל תטעו ותנסו לחשוב מי כבר לא תשתתף בעונה הנוכחית כי גם המודחות ממשיכות להעלות סטוריז ותמונות מהמתחם למרות שהן כדי בביתם בחיק יקיריהם עד יום שני הבא, אז ייגמרו צילומי העונה.

טרם נמסרה תגובה רשמית מ-HOT

גולסטאריות (צילום: רפי דלויה HOT)
גולסטאריות (צילום: רפי דלויה HOT)