יונה אליאן וששי קשת החליטו לנצל את הזמן הפנוי שנוצר להם בעקבות הקורונה כדי לטפל ולהשקיע בעצמם. השניים התייצבו כמעט כל שבוע בחודשים האחרונים בחדר הטיפולים של חברת מד אופ הישראלית, המפתחת טכנולוגיה ישראלית חדשנית לטיפולי אנטי־אייג'ינג. 

ששי קשת,יונה אליאן (צילום: יח''צ)
ששי קשת,יונה אליאן (צילום: יח''צ)

>בקבוצת הפייסבוק "פרס ישראל לקובי אשרת" נכתב כך: "אני שמחה להודיע על הגשתו של קובי כמועמד לקבלת פרס ישראל 2020 בקטגוריית תרבות עברית מקורית. כל מי שמעוניין להגיש המלצה מוזמן לפנות אליי, לקבלת קו"ח ורשימת יצירות 
ל־avital@ginsberg.co.il".
אביטל גינזבורג, כמה כבר חתמו?
"קובי יצר 1,300 יצירות מוזיקליות מקוריות, שמהוות את הפסקול של חיינו, של תרבותנו הישראלית. 'הללויה' זה של כולם. ואנשים מכל הקשת נרתמים וממליצים, כותבים ומגישים המלצות. ומאוד מעריכים. צריך היה להציף ולגייס את הקהל כי, כידוע לך, יש עכשיו תחומי עניין שאינם תרבות. כל היוזמה היא הפנייה לוועדה והגשת המלצה למועמדות לפרס ישראל. בואי נקווה שהמועמדות הזו תביא את פרס מפעל החיים לקובי. אגב, אין קטגוריה בפרס התרבות למוזיקה ולזמר עברי רק לכתיבת שירה וספרות. כולי תקווה".
עדה אשרת, קצת אושר בימים אלו?
"קובי כמובן לא קשור לקבוצה ומנוע. אביטל ביוזמתה החליטה להגיש את קובי לפרס ישראל למפעל חיים ולכן יש פעילות בפייסבוק. מאוד מרגש לראות את התגובות החמות".

קובי אשרת (צילום: נועם לבקוביץ')
קובי אשרת (צילום: נועם לבקוביץ')

>משרד עורכי הדין איימי בכור בוני ושות', הנחשב לאחד המובילים בארץ, קיבל לשורותיו את עו״ד עדי כ"ץ־מזוז, בתו של ישראל כ"ץ, שר האוצר.

>לקראת יום המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים, יצאה נעמ"ת בקמפיין חדש, שבו שורה ארוכה של מובילי דעה מפרסמים סרטונים בפייסבוק ובאינסטגרם במסגרת קמפיין "שומרת אחותי" של נעמ"ת. נטלו חלק: מורן אטיאס, דין מירושניקוב, שירי מימון, דנה פרידר, עדן סבן, יעל בר זוהר, מגי אזרזר, ליטל שוורץ, סנדרה שדה, רועי אסף, לואי נופי, סמאר קופטי ועוד.