סמסו מזל טוב ליאנה יוסף שמציינת היום את יום הולדתה ה-32. יוסף כוכבת "האח הגדול", דוגמנית ושחקנית נעלמה בשנתיים האחרונות מאור הזרקורים, כשהפכה לאמא לשלושה ילדים קטנים, יחד עם בעלה הקומיקאי ציון ברוך. בנם האחרון גד גבריאל, הגיח לעולם באפריל השנה עם פרוץ מגפת הקורונה והצטרף לשני אחיו - אלה אנדראה ונח יהודה.

לרגל יום הולדתה של אשתו האהובה ואם ילדיו, הפתיע ציון ברוך במתנה יוצאת דופן שכולם יכולים להתרשם ממנה ובגדול. ברוך הזמין שלט חוצות ענק באיילון המתפרס על פני 700 מטרים עם תמונתה של יוסף והקדשה אישית בה כתב: "מזל טוב אישתי, אני מטורף עליך כל יום מחדש".

ציון ברוך בהפתעה מוגזמת ליאנה יוסף (צילום: אינסטגרם)

הבדרן הפתיע את יוסף כשלקח אותה אמש (מוצ"ש) במכונית לנסיעה בכבישי איילון, שם גילתה להפתעתה את עצמה מתנוססת בשלט חוצות. יוסף הנרגשת תיעדה את הרגע המכונן בחייה ברשתות החברתיות וכתבה: "טוב אז 00:00 בלילה ויום הולדת ואני עוד שניה נרדמת מאובר התרגשות שהייתי (וגם ככה עוד שניה קמה לאחד הילדים, כן אצלי לא ישנים :/). באבי שלי הפתיע אותי במחווה סופר סופר מטורפת ומוגזמת!! האהבה שלי השאיר אותי ללא מילים, בחיי.. גאד זה היה משוגע! אני אוהבת אותך! אני מאחלת לכולנו שנזכה להפתעות טובות, מגיע לנו. אוהבת את המשפחה שלי את החברים שלי. תודה". 

יאנה יוסף, ציון ברוך (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יאנה יוסף, ציון ברוך (צילום: צילום מסך אינסטגרם)