ליהיא גרינר מפתיעה את הגולסטאריות (צילום: באדיבות HOT)

אחרי כל הדרמות שעשתה, ליהיא גרינר מצטרפת בישורת האחרונה לגולסטאריות. בשני הקרוב יסתיימו צילומי עונת הנשים של "גולסטאר" המשודרת ב-HOT, לאחר שבועיים של צילומים מלאים בכותרות במדורי הבידור ובפציעות שלא נגמרו. בין הכותרות הגדולות שזכתה התוכנית טרם עלייתה למסך הקטן, הייתה בכיכובה של ליהיא גרינר שהייתה צפויה להשתתף העונה, אלא ש-48 שעות לפני הצילומים הודיעה על ביטול השתתפותה בדוקו ריאלטי, לאחר שגילתה כי שכרה נמוך ממשתתפות אחרות.

אם לא די בכך, כוכבת הריאליטי פלטה הערה מכוערת על משתתפות אחרות שקיבלו שכר גבוה ממנה, רוסלנה רודינה ואורטל עמר, כשאמרה: "אין מצב שאני אעבוד, אעשה צחוקים וכיף והפלקטים יקבלו יותר ממני כי ההיא המליטה תינוק מבן אל תבורי, וזאת המליטה מאייל גולן". מנגד דווח כי הפקת "גולסטאר" מתכננת לתבוע את גרינר על לשון הרע.

ליהיא גרינר על רוסלנה רודינה ואורטל עמר: "פלקטים שהמליטו ילדים מאייל גולן ובן אל תבורי" - לחצו כאן. 

רז זהבי, ליהיא גרינר, שייע פייגנבוים (צילום: יח''צ HOT)
רז זהבי, ליהיא גרינר, שייע פייגנבוים (צילום: יח''צ HOT)

כעת, רגע לפני סיום צילומי העונה, נודע כי לא תביעות ולא כעסים, כי בצעד מפתיע גרינר מצטרפת ליומיים האחרונים של צילומי העונה. הבוקר (ראשון) התייצבה גרינר במפתיע במתחם האימונים של הבנות. רוסלנה פיהקה כשגרינר הכריזה על בואה ואורטל עמר לא הביטה לעברה. כשגרינר ניגשה לחבק לשלום את רודינה (אחרי שכינתה אותה פלקט שהמליטה לאייל גולן), הדוגמנית הרחיקה אותה מיד עם ידייה ואמרה לה "איתך אני לא מדברת נשמה, איתך אני לא מדברת, מה נראה לך". 

נראה כי הדרמה סביב גרינר לא הסתיימה שם, כי על פי גורמים בהפקה כוכבת הריאליטי שאמורה לעלות בהרכב הראשון בגמר שייערך מחר, סופגת תגובות קשות מהגוסלטאריות ובראשן עמר ורודינה שלא נשארו חייבות לאמירות הקשות של גרינר ונכון לעכשיו מסרבות לעלות למגרש כל עוד היא בהרכב הפותח. 

ליהיא גרינר מפתיעה את הגולסטאריות (צילום: יח''צ HOT)
ליהיא גרינר מפתיעה את הגולסטאריות (צילום: יח''צ HOT)