כוכבת "מאסטר שף", ג'קי אזולאי, חוזרת ובגדול בעונה החדשה של הדוקו ריאליטי בסגנון משפחת קרדישיאן - "אחותי ג'קי" המשודרת ב-HOT. אך נראה כי הפעם הצופים לא אוהבים את התנהלותה של אזולאי בפרידה מבעלה, ישראל אזולאי. כידוע, אחרי 15 שנים יחד ג'קי ובעלה ישראל מתגרשים. הסדרה מתעדת את הדרך לרבנות, את הדיאלוגים הקשים בין השניים, המריבות הקשות והצעקות.

כמו בסצנה שהבהירה השפית לילדים שלה שהיא זאת שמשלמת את כל החשבונות בבית ו"אבא גר אצל אף אחד". ישראל אף חשף מול המצלמות בקטע שנותר על רצפת חדר העריכה ומובא כעת בפניכם, שהוא זה שבחר לעזוב: "זה שקמתי ועשיתי את הצעד הזה ויצאתי זה לא כדי להתפטר מהילדים כמו שהיא אומרת, פשוט התמלאתי, הייתי חייב את הלבד".

ירד בעריכה: ישראל בתגובה לפרידה מג'קי אזולאי (באדיבות HOT)

הצופים לא אהבו לראות את התנהלותה של אזולאי עם אב ילדיה, והאשימו אותה כי היא משפילה ומקטינה את בעלה ועוד שלל ביקורות שמגיעות עם חשיפה כזאת שבחרה אזולאי לעשות. 

כעת מגיבה כוכבת הסדרה לכל המבקרים ובפוסט שהעלתה כתבה: "נשבעת לכם שאני סולחת לכל אותם האנשים שלא יודעים כלום ושום דבר עליי, עלינו ויורים ללא רחם. גם אני לא יודעת עליהם כלום ולכן אבין אותם ואדון אותם לכף זכות. באותה נשימה תודה לכל הנשים החזקות שיודעות לראות מבעד לצעקה ודואגות לשלוח לי אלפי הודעות שחודרות לכל נים ונים שקיים בלב שלי".

ג'קי אזולאי מגיבה למבקרים על הפרידה מישראל