ג'קי אזולאי ממשיכה להסתבך, אבל הפעם לא עם בעלה וגם לא עם הגולשים הזועמים עליה, שטוענים כי היא צועקת ומשפילה את אב ילדיה בריאליטי "אחותי ג'קי." כעת מסתבכת אזולאי בזירה העסקית. חברת "ג'מבו סטוק" בבעלות רועי ונונו ששכרה את שירותי הקייטרינג של אזולאי לאירוע חברה שערכה לפני כחודשיים, תובעת את השפית המפורסמת על מאה אלף שקלים בגין הפרת חוזה והתנהגות בוטה ודורשת התנצלות בפומבי. 

במקביל לעליית העונה החדשה של הדוקו ריאליטי בכיכובה, קיבלה אזולאי בחודש שעבר מכתב התראה לפני תביעה מרועי ונונו בעלי הרשת, בא כוחו עורך הדין שבתאי מיכאלי ממשרד ליפא מאיר ושות', בדרישה לפיצוי על סך מאה אלף שקלים והתנצלות בפומבי, בגין שלל טענות קשות שהוטחו נגד כוכבת הריאליטי.

ג'קי אזולאי (צילום: ניר קידר)
ג'קי אזולאי (צילום: ניר קידר)
 

במכתב נטען כי ונונו שערך לעובדי החברה "ג'מבו סטוק" מסיבת חברה בביתו שבהרצליה ושכר את הופעתו של הזמר עדן חסון וחזי דין, כמו כן שכר את שירותי הקייטרינג של אזולאי ונוכחותה באירוע. לטענת התובע, אזולאי צעקה, קיללה והתבטאה בגסות כלפי צוות הניקיון, נגד בעלי האירוע, כמו כן גם כלפי האורחים עצמם בלי שום סיבה הנראית לעין.

עוד נטען כי בתום העבודה הותירה אזולאי מטבח מבולגן, בניגוד להסכם שחתמו הצדדים ביניהם. בנוסף דרשה אזולאי מבעלי האירוע לשלם על עוד שבע מנות נוספות, בשונה ממה שנסגר בחוזה בין הצדדים. עוד נטען כי בתום האירוע דרשה השפית מכל הצוות לארוז את האוכל שנותר ועליו שילם הלקוח ולקחת אותו. אזולאי בחרה שלא להגיב למכתב ההתראה שנשלח וכעת מתכנן ונונו לעבור לשלב הבא ולהגיש למאסטרשפית מכתב תביעה. 

רועי ונונו מנכ''ל ג'מבו סטוק (צילום: ניצן גור)
רועי ונונו מנכ''ל ג'מבו סטוק (צילום: ניצן גור)

ג'קי לא נותרה חייבת ושיגרה מכתב תגובה חריף לרועי ונונו בעלי "ג'מבו סטוק", על ידי בא כוחה עורך דין יוסי כהן ואלה הן טענותיה: "לטענת אזולאי - ונונו פגע אנושות באזולאי, השפיל אותה בפומבי, ביזה אותה בפני הציבור, פגע במשלח ידה ובמוניטין וגרם לה נזקים כספיים גדולים". כמו כן נטען במכתב כי הלקוח סגר עם השפית 30 מוזמנים, כשבפועל הגיעו יותר מארבעים חוגגים והוא שילם לה בסוף רק עבור 37 אורחים. עוד טענה אזולאי כי ניגשה לבעלי האירוע בתום האירוע, לסגור חשבון לאור הגדלת החוגגים, אז החל להשתלח באזולאי לפגוע ולהשפילה באמירות גזעניות כמו "יא מרוקאית", כמו כן דפק למרשתי על גבה בחוזקה ופלט "עופי מפה", כך נכתב במכתב התגובה. 

עורך דין יוסי כהן המייצג את משפחת נתניהו (צילום: אבשלום ששוני)
עורך דין יוסי כהן המייצג את משפחת נתניהו (צילום: אבשלום ששוני)