אחרי שהזמר המצליח עומר אדם עשה את הספתח והגיע לפני מספר שבועות לאיחוד האמירויות, הגיע תורו גם של אייל גולן להתארח במחוז היוקרתי. כזכור, עומר אדם הקליט שיר חדש יחד עם היוצרים דולי ופן וצילם את הקליפ על רקע נופה של העיר דובאי. גולן לא הגיע כדי לצלם קליפ או להקליט שיר חדש אבל לא נתפלא אם גם זה יקרה לו שם. 

כזכור, גולן נכנס לעסקי הנדל"ן כשפתח חברת נדל"ן חדשה עליה קראתם ב-TMI לפני כחודשיים בשותפות עם יזמי הנדל"ן, מוטי אברג'יל הבעלים של "קבוצת יעדים", רן רחמני הבעלים של "קבוצת רחמני" ואיש העסקים ניסן יחזקאל. הזמר המסלסל השאיר את אשתו, דניאל גרינברג יחד עם הילדה מיאל, בבית בישראל וטס לחפש הזדמנויות השקעה טובות בעיר המשגשגת. 

אייל גולן הגיע לדובאי (צילום מסך אינסטגרם)

נראה שגם באיחוד האמירויות מכירים את גולן ואת מיטב שיריו כי עם נחיתתו של הזמר היום (חמישי) בשדה התעופה הבינלאומי של דובאי, חיכתה לו קבלת פנים מרגשת עם דיוקן של פניו בכוס קפה והקרנת הקליפ האחרון שלו על מסך גדול בכניסה לטרמינל. מי שביקר כבר בדובאי הוא הזמר אביב גפן שלקח גם ילדיו, ליאור רז, עידן עמדי, מאיה ורטהיימר, פנינה רוזנבלום ואחרים. גם שירי מימון, עדן בן זקן, ריטה ושרית חדד צריכות להצטרף לחגיגה בדובאי בשבוע הבא. 

אייל גולן על כוס קפה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אייל גולן על כוס קפה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
 

אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)