דמיינו לעצמכם שאתם רובצים בסלון עם טרנינג ופירורים של ערגליות בטעם שוקו (כי התות דוחה, בואו) על השפתיים ואז אתם מקבלים שיחת FaceTime. עכשיו תדמיינו שכשאתם עונים, מופיע מולכם דיוקן אנושי של בנות המשפחה הכי מפורסמת בעולם. איך הייתם מגיבים?

עכשיו די לדמיין, זה ככל הנראה בחיים לא יקרה לכם. אבל לג'סטין והיילי ביבר, טריסטן תומפסון, טראוויס סקוט ועוד מלא כוכבים זה דווקא לגמרי קרה. 

קיילי ג'נר וקלואי קרדשיאן פרסמו הבוקר (חמישי) סרטון קורע במיוחד בו נראות כל בנות המשפחה יושבות אחת לצד השניה כמו דיוקן אנושי שלא זז לרגע, תוך כדי שהן מחייגות ב- FaceTime לחבריהן הקרובים ביותר. כשאלה עונים, הבנות ממשיכות לשבת ללא תנועה ומחכות לתגובה, והתגובות, או התגובות הן כל כך פרייסל'ס.

מג'סטין ביבר ששואל אותן מה לעזאזל קורה פה, להיילי ביבר שלא מצליחה להגיב מרוב שוק, ואז לכוכבת הטיק טוק וחברתה הקרובה של קורטני קרדשיאן, אדיסון ריי שנתפסה מופתעת לגמרי תוך כדי סידור הגבות שלה. אפילו הספק אקסים ספק נוכחים של קיילי וקלואי, טראוויס סקוט וטריסטן תומפסון בהתאמה, הגיבו בשוק רציני ובעיקר נקרעו מצחוק. הרשימה עוד ארוכה, כי אם בנות הקרדשיאן מחליטות למתוח, תסמכו עליהן שהן יעשו את זה בצורה גרנדיוזית כמו שרק הן יודעות, וכך מצאו עצמם גם הקומיקאי דייב שאפל, ה-BFF של קיילי, סטייסי קרניקולאו והדוגמן לוקה סבאת מקבלים את שיחת חייהם (אנחנו לא מגזימים אוקי? שיחת חייהם) וזכו לצפות בדיוקן אנושי של בנות משפחת קרדשיאן בחינם לגמרי.

זו לא הפעם הראשונה שהן עושות דבר כזה. בנות הקרדשיאנ'ס ידועות בתחביב המפוקפק שלהן למתוח אנשים ובעיקר אחת את השניה. רק בעונה האחרונה של הריאליטי המשפחתי מתחה קלואי את אימה, קריס ג'נר כשהתחפשה אליה והצטלמה בתוך פח זבל כשהיא נראית שיכורה לגמרי וגרמה לאם לחשוב שצלמי פפראצי תפסו אותה ברגע מביך ביותר. 

View this post on Instagram

A post shared by Kardashians on E! (@kuwtk)

סתם רצינו להדגיש איזו יפה היילי בלי איפור. תהנו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
סתם רצינו להדגיש איזו יפה היילי בלי איפור. תהנו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)