עוד עונה של "האח הגדול" יוצאת לדרך, והפעם "רשת" מתחייבת שזו לא תהיה עונה רגילה כפי שהכרתם עד היום, אלא עם המון הפתעות ואפילו חוקים חדשים. הערב (שבת), גיא זוארץ ולירון ויצמן עמדו לראשונה על הבמה בנווה אילן ללא קהל, וכשהמתמודדים לא נכנסים עם מכוניות היוקרה לקול קריאות הצופים מהאולפן והכל- בחסות הקורונה ששינתה את כל חוקי המשחק.

כזכור, העונה הקודמת החלה רגע לפני פריצתה של המגיפה, והאיש שעומד מאחורי הקול של האח הגדול, רועי עוז נאלץ לספר למתמודדים כי בעולם החיצון מתחוללת סערה בריאותית של ממש. הפעם, בעונה הנוכחית בצל הקורונה, ההפקה נערכה מראש והמתמודדים נכנסו לבידוד במלון הסמוך לאולפנים כבר ביום שני, עם כיסוי ראש וללא מגע ידם של המאבטחים שבדרך כלל מלווים אותם לחדר. שלא כמו בדרך כלל, הדיירים לא נכנסו במכוניות יוקרה אלא במדרגות רגילות באולפן. עוד בתחילת הפרק סיפרו המנחים כי יהיה שני מתחמים מצולמים- הבית הרגיל בו ישהו הדיירים הלא מוכרים ו"הביצה", אליה יכנסו הדיירים המפורסמים. אז בלי להכביר במילים קבלו את עשרת הדיירים שנכנסו לבית המתועד בכניסה הראשונה ויככבו על המסך שלכם 24 שעות ביממה.

אלו הם החוקים החדשים של "האח הגדול"- לחצו כאן

יחזקאל צור | 65

יחזקאל צור- בגדדי, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
יחזקאל צור- בגדדי, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

יחזקאל המכונה בגדדי, הוא פטריוט, חולה על הארץ, שמאלני, נגד ביבי וטוען כי "החוק מעל הכל". נגד המזרחים הטוענים ל"קיפוח". טוען כי הליכוד וש"ס הורסים את המדינה, לא מתבייש להודות כי הוא גזען. "כולם ידבקו אלי, אני קודם רב עם אנשים אחכ הם הופעים להיות חברים שלי".  הוא המתמודד הראשון שקיבל משימה בחדר האח הגדול רגע אחרי שנכנס לבית. כחלק מהחוקים החדשים של העונה, המפורסמים לא יגורו בבית ה"נוח" אלא בביצה. בגדדי נאלץ לצפות בכל תעודות הזהות של המפורסמים המיועדים להיכנס ולהציל דייר אחד מהביצה ולהכניס אותו לבית החמים. בגדדי בחר בשולה זקן

ליאור כלפון | 47

ליאור כלפון, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
ליאור כלפון, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

הדייר המפורסם הראשון שנכנס לביצה. החלים לאחרונה מקורונה, היה במצב די קשה ולא יכל לדבר כמה שבועות ותקשר באמצעות ה"אייפד". כשהיה מאושפז קיבל הרבה ביקורות על זה שהוא עובד על אנשים ומקבל משכורות על זה שהוא מספר שהוא חולה. החליט להיכנס לאח הגדול לאחר שצפה הרבה בחדשות וראה את השנאה המתחוללת. החליט לקחת על עצמו לאחד את הפילוג, ולממש את ה"שליחות שלו" ולהפיץ שמחה.

גל גברעם | 19

גל גברעם, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
גל גברעם, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
עוד מעט בת 20, אושיית רשת על מעל ל-300 אלף עוקבים. לאחר שאמא שלה חלתה בסרטן השד היא משתמשת הרבה ברשתות החברתיות כדי להעלות את המודעות למחלה. לא יודעת אם תמצא אהבה בבית הסגור אבל היא פתוחה לכל, צריכה גבר שיתפוס אותה. שמחה להזדמנות להתנתק קצת מהטלפון ומהרשתות החברתיות. 

 שולה זקן | 63

שולה זקן, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
שולה זקן, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

ירושלמית, אמא לשלוש וסבתא לשלוש. הגיעה כי רוצה שכולם יכירו את שולה. אחרי ששתקה כל כך הרבה שנים עכשיו היא רוצה לדבר ללא מעצורים. מודה כי טעתה, הביעה חרטה שילמה את המחיר, אבל גם טוענת שעשתה הרבה דברים טובים. כשהייתה צעירה הכירה את אהוד אולמרט ועבדה איתו המון שנים עד שהגיעה איתו כשהיה בתפקיד ראש הממשלה, הייתה לצידו גם כשידעה שהיא עושה דברים שיפגעו בה, ובו. היום כשהיא מסתכלת על זה אחורה זה כואב לה כי היא עשתה הרבה דברים מאהבה כדי שהוא יהיה גאה בה, הבינה רק מאוחר מדי שהיא עשתה משהו איום ונורא. "הוא רצה לקבור אותי עמוק באדמה, בלי לחשוב על המשפחה שיש לי". כשיצאה מהכלא הלכה לאיבוד, רק רוצה להגיע לנחת. המועמד בגדדי החליט להציל אותה ולהוציא אותה מהביצה כדי לגור בבית הרגיל אבל באותה הזדמנות נכנסה לרשימת ההדחה.

 דרור קונטנטו | 34

דרור קונטנטו, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
דרור קונטנטו, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

מעצב אופנה ידוע, עיצב למירי רגב ולשרה נתניהו. לא מפחד מכלום, מאמין באלוהים ומגיע ממקום חרדי. היה ילד בישיבה חרדתית, מצא את עצמו כל הזמן במקום בסיכומי גמרא בסקיצות של שמלות. אף פעם לא יכל לספר לאף אחד שהוא מעצב. אחרי הישיבה שהיה בן 18 לא מצא את עצמו מתברג בעולם השידוכים אבל בסוף התחתן, היה נשוי. שלושה חודשים אחרי החתונה הבין שבוער בו משהו אחר, השיא הגיע שנולדה לו ילדה ואז הוא קם והתחיל לגלות את עצמו, פתח פייסבוק, גילה יוטיוב והתחיל לעצב לבת שלו בגדים והחליט שזה מה שהוא רוצה לעשות. פרץ בזכות השמלה שעשה למירי רגב שהיא לבשה בקאן. 

ג'וזי זירה | 33

ג'וזי זירה (צילום: מיכה לובטון)
ג'וזי זירה (צילום: מיכה לובטון)

השתתף ב"הישרדות" ו"המירוץ למיליון". כולם מכירים אותו כג'וזי- לא מפחד מכלום, מתגנדר וחוגג אבל אף אחד לא מכיר את יונתן. ילד קטן שגר בפריז ועבר מאבא לסבתא ולאבא ושוב לאמא. עבר ילדות לא פשוטה, היה מאוד סגור ומופנם. מספר שאמא שלו שיבשה לו את הילדות- היה רואה איך היא משתמשת בסמים ומזריקה. בגיל 8 ידע על כל הסמים הקיימים היה כל הזמן מפוחד, לא קיבל אוכל, או לבוש ראוי בזמן. הייתה תקופה אפלה מאוד. יום אחד ברח בבוקר לבית ספר והעובדת הסוציאלית ראתה אותו והבינה מה קורה, הזמינו משטרה לבית שלו ומצאו את אמא שלו עם הרבה מזרקים מסביבה- ועצרו אותה. הוא הלך לגור עם אבא שלו וככה ניצלו לו החיים ונהיה מה שהוא. הוא המציא לעצמו דמות את ג'וזי, כדי שאף אחד לא יוכל יותר לפגוע ביונתן.

קארין עליה | 22

קארין עליה, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
קארין עליה, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

הייתה מלכת היופי ב-2016 פעם כשהייתה מתראיינת הייתה מאוד מרצה, היום היא ביצ'ית. יודעת לעמוד על שלה, מותר לה להגיד מה שהיא רוצה לא אכפת לה להתלכלך. רוצה לשחרר את מי שהיא ולא פוחדת להיות רעה. רוצה להיות במרכז העניינים ולא יכולה שמישהי תיקח לה את התשומת לב. חושבת שדי הרבה אנשים מקנאים בה, לא תמיד פררגנים לה. כבר מכריזה שלא כל הבנות יהיו חברות שלה ואין לה בעיה עם זה, הבנים יהיו חברים שלה. 

רמי ורד | 57

רמי ורד, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
רמי ורד, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

בדרן, תשעה חודשים כבר לא עובד, התחום שלו נחמד. חושב שכרגע המקום הכי נורמלי היחיד במדינה יהיה באח הגדול. כבר תשעה חודשים מפחד לא להידבק ולא להדביק קורונה, חשב דבר ראשון שלא יצטרך להיות עם מסכה. הוא מאוד חרדתי. בשנים האחרונות לא חושש להביע את דעתו הפוליטית בגלל שקורים פה דברים מאוד מעצבנים. לא מבין איך בנימין נתניהו טוען שתפרו לו תיק ומאז שזה קרה הוא פתח טוויטר ומאז לא מפסיק להביע דעתו. פעם היה מצביע ליכוד, טוען כי זה לא עניין של ימין ושמאל אלא של מוסר. יש לו בן בן 23, אוטיסט, אף פעם לא נפרד ממנו לתקופה כזו ארוכה, זה קשה כי הוא לא לגמרי מבין מה קורה. בחיים לא קרה שלא הסדר עם מישהו.

מור לרמן | 32

מור לרמן, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
מור לרמן, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

הייתה ב"חתונה ממבט ראשון". עורכת דין, סיימה צבא ותיכון בהצטיינות, חשוב לה הטייטל של להיות מצטיינת כדי להראות שהיא יותר מפרצוף יפה. בחתונה ממבט ראשון לא הצטיינה אבל לא נכשלה. עשתה שני תארים ועבדה במשרד עורכי דין אבל תמיד הייתה שונה בנוף, והיום היא מעצבת ליין בגדין משלה. עכשיו היא בזוגיות, כבר חודשיים ביחד- זה ראשוני אבל הם לא מרגישים ככה. הוא לא פוחד והוא מאוד בטוח בעצמו. כיף לה להשתחרר מהמקום של רווקה אלא מהמקום שלה, בתור מור. 

זהבה בן | 53

זהבה בן, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
זהבה בן, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

המון דברים נאמרו ונכתבו, הרבה מכירים את זהבה בן שיש לה חובות, המסכנה, אבל המטרה שלה היא להיכנס לבית ולנפץ את הסטיגמות ולהראות את עצמה הפשוטה. יותר מ-30 שנות קריירה ועכשיו מגיעה לאח הגדול להראות מי היא באמת. הוציאה להיטים אבל לא באמת ראתה מזה כסף, רימו אותה ועבדו עליה, אבל היא הייתה ילדה ולא הבינה מה קורה, היא לקחה את המושכות בידיים וניהלה את עצמה לבד. הייתה סוגרת לעצמה הופעות, התחילה שנה נפלאה בטקס הדלקת המשואות, הכירה את הסוכן החדש שלה- לא יעבדו יותר על זהבה בן. 

איילון איקון | 31

איילון איקון, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
איילון איקון, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

עורך דין שעוסק בליטיגציה, גר בהרצליה. לטענתו, אם תעצרו אנשים ברחוב הם יגידו עליו שני דברים - מתנשא וחופר. אשתו רשמה אותו לפורמט. בתור ילד היה מפטפט המון ובילה את מרבית השיעורים מחוץ לכיתה, אך למרות זאת הביא ציונים טובים. הוא מעיד שלמעלה מ-50% מבני האדם שפגשו אותו לא סובלים אותו. חנון עם טוויסט, תולעת ספרים אבל לא ילד כאפות. "אם מביאים לי סטירה, אני נותן" אגרוף, אמר איילון. היה מגבניק בשירותו הצבאי, אוהד את בית"ר ירושלים. אוהב לצפות בתכניות ריאליטי. מגיע ל"אח הגדול" כדי להראות שהוא לא הימני הקלאסי שכולם מכירים.

ימית אברמוב | 38

ימית אברמוב, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
ימית אברמוב, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

אמא לתאומים, פעילה חברתית, ראש הלשכה בדימוס של אורלי לוי אבקסיס. התפטרה כדי להיכנס לבית "האח הגדול". לפני חמש שנים חוותה מקרה התעללות באחד מילדיה. מאז היא חיה במטרה כדי לשנות את החוקים בנוגע להתעללות בילדים. השתתפה בהפגנות שונות, הגיעה לשרים ולראש הממשלה. הצליחה להעביר את "חוק המצלמות" בכנסת. 

תום חיימוב | 33

תום חיימוב, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
תום חיימוב, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

עורך דין לענייני מקרקעין. רווק. בתור ילד התבייש במראה שלו, מגיל 12 היה בדיאטות ואף פעם לא היה שלם עם עצמו. היום הוא מעיד שיש לו ביטחון. עבר תהליך וקיבל גושפקנא. קם ב-5 בבוקר ופותח אותו באימון. אוכל 6 ארוחות ביום. מעיד שהמראה שלו הוא סוג של מגן. אם הוא לא יטפח את שגרת היום שלו, הביטחון העצמי שלו ירד. מעיד שיופי עוזר לי עם נשים. מעיד שקשה לו להיפתח וטוב לו עם הלבד שלו שהוא לא יודע איך הוא יכניס מישהי שתרכיב לו את הפאזל. מצפה לפגוש מישהי בבית הסגור שיוכל להיפתח אליה. 

לינור סביניק | 25

לינור סביניק, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
לינור סביניק, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

אומרת על עצמה שאנשים חושבים שהיא רק פנים יפות, אבל יש הרבה מעבר. אוהבת את עצמה מאוד, אפילו נרקיסיסטית. חושבת יותר כמו גבר מאשר אישה. מעידה על עצמה שהיא מינית. התחתנה בגיל 23 והתגרשה בגיל 24. תשוקה ומיניות זה מבחינתה 50% מהזוגיות. מעידה על עצמה שהיא חייבת אתגר. אין לה בעיה לצאת עם כמה גברים במקביל. מחפשת גבר פלפל, חריף, מעורבב, יודע להסתדר, חתול שתמיד עומד על הרגליים, חייב להיות בול בטעם שלה ויזואלית אבל היא לא יודעת להסביר מה הטעם שלה. חייב לעשות איתה לפחות פעמיים ביום סקס. מעידה שלגברים קשה להכיל אותה ואומרים לה שהיא "יותר מדיי מהכל". מבטיחה שלא יהיה איתה שקט. 

דיוויד דימוס | 35

דיוויד דימוס, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
דיוויד דימוס, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

מתגורר באילת, מציל במקצועו. בן 35, מתבייש בגיל שלו. החיים גרמו לו להיות ספר סגור והוא אוהב שזה ככה. הוא רואה הורים שמה שחשוב להם זה הסלפי והילד שלהם בתוך המים. תוך פחות משנה היו לו שש הצלות. הוא טוען שנשים זולות ומסתובבות עם בקיני מסביב לבריכה ושעליהן להתלבש. אוהב שהכל בשליטה, לא הולך לאיבוד ולא טועה אף פעם. דיוויד ישחק במשחק שישחקו איתו בבית הסגור. הוא ג'וקר לטענתו. הוא לא רוצה זוגיות, טוב לו רק עם הכלב שלו. לא יוצא לדייטים. 

אלימלך קשתי | 36

אלימלך קשתי, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
אלימלך קשתי, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

אחיו הגדול של כוכב הריאליטי תום קשתי. חשוב לו שהמצלמות יתפסו אותו "מהצד המלא" שלו. לטענתו יש לו לוק של 26, בנשמה מרגיש בן 16. "גרוש לשעבר" משתי נשים ויש לו שני ילדים שלא תכנן. רווק מבוקש ועוסק במקצועו כקבלן פרקטים. הציע ל"אח הגדול" שישפץ לו את הבית. מנגן בפסנתר כנף מגיל 3. הוא מעיד על עצמו שהוא לב ורגש. מחפש מישהי שתיקח את הלב ותחבק אותו, מישהי שתכיל את יצירת המופת שהוא. הוא מחפש מישהי שהיא שילוב של היפיפייה הנרדמת, פוקהונטס ובת הים הקטנה. הוא איש של שלום. מי שאוהב אותו, הוא יאהב גם אותו ומי שלא אוהב אותו? הוא יגרום לו לאהוב אותו. יש בו את כל צבעי הקשת: שמחה, עומק, תוכן, רוחניות, אומנות. מסתכל במראה ויכול לבכות מהתרגשות. 

יהודה יצחקוב |31

יהודה יצחקוב, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
יהודה יצחקוב, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)


עובד כמהנדס בחברת הייטק, רווק. הגיע מבית במצב כלכלי לא פשוט. עבר עם אמא שלו, אחיו ואחותו לסבתא שגרה בשכונת כפר שלם בתל אביב. היה הולך לבית הספר מתל אביב לחולון בכל יום כי לא היה לו כסף לאוטובוס. בתור ילד הרגיש לוחם. היה לו מטרה להיות טייס, הוא לא התקבל בסוף לקורס טיס. לא קיבל אהבה בבית, היה מחבק את אמא שלו והיא הייתה אומרת לו "זוז אתה מזכיר לי את אבא שלך". יש לו כעסים על אמא שלו, למרות שהוא יודע שזה לא היה בכוונה. היה מרים את עצמו ממקומות קשים. יש לו יצר לנצח, רוצה להיות הכי טוב בהכל. זכה בריאליטי "המשימה אמזונס". המקום הנוח שלו זה להיות במלחמה ולהיות בבוץ. יציבות מערערת אותו. 

רונית לוי |51

רונית לוי, רונית הביביסטית, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
רונית לוי, רונית הביביסטית, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

גרושה+2, סוכנת ביטוח מעפולה. מוכרת כ"רונית הביביסטית" בפייסבוק ובטוויטר בעקבות תמיכתה האדירה בראש הממשלה, בנימין נתניהו. בבחירות 2005 היא נשברה כשראתה שהרחוב רצה את ביבי ובסקרים בערוצי התקשורת אמרו שביבי יורד בכמות המנדטים. הבינה שיש הינדוס תודעה של הציבור. לא נוגע בה שכותבים עליה דברים רעים. יש לה עור של פיל. לא מתרגשת מההפגנות ליד הבית של ביבי, עצוב לה על המפגינים שאין להם שום אידיאולוגיה, לדעתה. מוכנה שהבנים שלו - יאיר ואבנר יחליפו אותו ביום מן הימים. נגעלת מהביקורת שיש כלפי ראש הממשלה. לדעתה יש גזענות בארץ. היא מעידה שהיא דור שני שראה מה ההורים שלה עברו ולא מוכנה לוותר ולסלוח ואסור לה. הייתה ילדה דומיננטית ומרדנית, תמיד אמרה את מה שהיא חושבת. באה ל"אח הגדול" כדי להפיץ את התורה שלה. מקווה שלא יהיו בחירות באמצע השהות שלה בבית. רוצה שיגלו בבית שהיא יותר חמה, משפחתית וחייכנית מהדמות שדבקה בה.