יחזקאל בגדדי צועק על פרקליטו של יאיר נתניהו (צילום: אבשלום ששוני)

יחזקאל בגדדי מרחובות הוא פעיל שמאל נלהב שנכנס בשבת האחרונה כדייר הראשון בבית האח הגדול לצד הדיירים המפורסמים, ששוהים בביצה המעופשת. בגדדי אומנם לא מוכר בעולם הבידור או בקרב לציבור הרחב אבל הוא מנהל בשנים האחרונות מאבק פוליטי נגד ראש הממשלה בינימין נתניהו ומפלגת הליכוד.

אם תהיתם מה נראה ממנו בבית האח הגדול, האם הוא יהיה חלק מהעימותים שנראה על המסך בעיקר מול רונית הביביסטית ולמה דווקא הוא מכל הדיירים זכה לקבל מהאח הגדול משימה ראשונה בבית, הבאנו לכם תיעוד של בגדדי בבית המשפט, מקלל ומגדף את יאיר נתניהו ופרקליטו יוסי כהן.

זוגיות חדשה: זו הסיבה שבגללה מור לרמן לא חשפה את החבר החדש שלה- לחצו כאן

אחרי שנכנס ל"אח הגדול": אביבית בר זוהר סוגרת חשבון עם רמי ורד- לחצו כאן

יחזקאל צור הבגדדי, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
יחזקאל צור הבגדדי, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

זה קרה לפני שנתיים בבית המשפט השלום בתל אביב בתביעת הדיבה שהגיש יאיר נתניהו נגד הפעיל אייבי בינימין. תומכי אייבי, במקרה הזה בגדדי, נכח מחוץ לאולם בית המשפט וצעק לעברו של הפרקליט, כי יאיר נתניהו "סירס בבחורה שלו, על זה אתה מגן? נתנו לך תפקידים? תספר לי מי משלם לך? שקרן, נבזה" עורך הדין יוסי כהן ביקש מהעוזרת שלו לצלם את בגדדי, אבל הוא לא נרתע והמשיך לצעוק לעברו "אני לא מפחד ממך, תתבע אותי אם אתה גבר, אני אפשיט אותך, מה חשבת שאני פרייאר, אני לא שמאלני יפה נפש , הרסתם את המדינה, ביבי גנב, ביבי בוגד, ביבי בוגד עם הצוללות".

בסרטון שהעלה בחשבון היוטיוב שלו לפני כשנה עוד תקף בגדדי את ראש הממשלה תוך שהוא מתהלך ודורך על דגל מפלגת הליכוד: "ביבי תסתכל עלי, אתה הפכת את מדינה ישראל לשטיח, אתה עשית מה שאתה רוצה. שרה גנבת, עשתה מה שהיא רוצה, הבן שלך זנאי, הלך לזונות על חשבון העם המסכן, אתה עשית מאיתנו שטיח ואני כרגע בשמו של חצי עם דורך עליך, אתה הוא השטיח שלי עכשיו, נתניהו אתה סיימת את דרכך".