נראה שתקופה טובה מאוד עוברת על המעושרת ניקול ראידמן, בשבוע בו נודע ל-TMI כי היא נמצאת בזוגיות חדשה עם ירון כהן, היא מחליטה על צעד דרמטי שהולך לשנות לה את החיים. עד היום הפיד שלכם היה מלא בסטוריז ופוסטים שהעלתה ראידמן בהן תיעדה כל רגע בחיים שלה, לצד ילדיה מישל וריצ'י אבל עכשיו נראה, כשיש לה אהבה חדשה ואנונימית היא רוצה לתת לה סיכוי של ממש ונפרדת מהרשתות החברתיות.

ניקול ראידמן בזוגיות חדשה עם אקס של מעושרת אחרת-לחצו כאן

וכך העלתה הבוקר (רביעי) בחשבון האינסטגרם שלה: "החיים תחת זכוכית מגדלת הם בחירה. אני בחרתי בהם ולא מצטערת .אני מודה על כל רגע שיש לי את הזכות לשתף בעשייה שלי , להעביר מסרים חברתיים חשובים, להוות השראה, להעניק כוח ותקווה לאנשים שמסתכלים על הדרך חיים שלי ולוקחים מזה משהו לעצמם. לשמח, להצחיק, לעזור לעסקים, לבשל, לחלוק חוויות ובעיקר לתת תקווה. אני מאמינה באהבת חינם, מאמינה בלעשות טוב ללא שום רצון לקבל בחזרה. אבל עם כל אהבתי אליכם ורצון לשתף אני צריכה גם את הזמן לעצמי, לילדי, לקרובי.


אני לוקחת פסק זמן מהרשתות החברתיות. אני מרגישה צורך בלחיות את הרגע בלי להתעסק בתיעוד האין סופי. צריכה אוויר, חמצן, שקט... זמן לעצמי. אני מאוד זקוקה לזה. אני אדם בשר ודם כמוכם שמאחורי כל ה״ קוטור״ מסתתר רצון בסיסי לאושר, חום, אהבה, שקט נפשי. אני אוהבת אתכם מאוד, אני מודה לכל אחד ואחת מכם עוקבים יקרים שלי על זה שאתם איתי, אתם נותנים לי המון כוח ומחממים לי את הלב עם אלפי הודעות יום יום . אני מאחלת לכולנו חג חנוכה שמח. שכל אחד מאיתנו יזכה בנס חנוכה שיאיר את ליבו".