בשבת האחרונה, רגע לפני שידור עליית העונה החדשה של "האח הגדול", קבע מרדכי חסידים, רב הסלבס הנודע מזוזה בפתח הבית הסגור והמרושת מצלמות. לרגע המכונן הצטרפו המנחים לירון ויצמן וגיא זוארץ שהיו שותפים לטקס ברכת הבית. אלא שמה שהתחיל כמצווה לעם היהודי, עורר סערה במגזר החרדי.

רבנים ייצאו כנגד תוכנית "האח הגדול" וכינו אותה "תועבה" ונגד הרב מרדכי חסידים שלקח חלק בתוכנית וקיבע מזוזה ב"מקומות של הבלים", כפי שדווח ב"רבנית של האינסטגרם". בין המבקרים בלט במיוחד הרב שלמה בינזרי, מרצה מוכר בחברה החרדית, שיצא במתקפה חסרת תקדים בקול ברמה וטען לחילול השם. "יש איזה תוכנית בטלוויזיה בשם 'האח הגדול', כל שנה הם מזמינים את הרב של הסלבס שיתקע להם מזוזה בבית 'האח הגדול', מגיעים לשם כל הכוכבים הגדולים, שלא לדבר על צניעות", אמר בינזרי.

הרב מרדכי חסידים, גיא זוארץ, לירון ויצמן (צילום: איציק אוחנה כתב הברנז'ה והסלבס של 'כיכר השבת')
הרב מרדכי חסידים, גיא זוארץ, לירון ויצמן (צילום: איציק אוחנה כתב הברנז'ה והסלבס של 'כיכר השבת')

עוד הוסיף: "עומד שם אותו רב כשכולם מסביבו כשהוא מברך על 'קביעת מזוזה' וכולם צועקים בחיוך 'אמן', אותו רב בירך אותם שיהיה להם ברכה ורייטינג גבוה כשאני ראיתי את זה קיבלתי חלישות הדעת. אי אפשר ללכת לתקוע מזוזה במקומות של הבלים, זה ביזוי גדול לתורה ולקודשי ישראל, איפה הדעת של הרב הזה? לשים מזוזה במערת פריצים ועוד לברך אותם בברכה והצלחה. כולם מבולבלים ושואלים אותי איך בא רב ושם מזוזה בתוכנית של תועבה? כמו נזם זהב באף של חזיר. גם לפי ההלכה אין שם בפתח בית האח הגדול משקוף משני הצדדים ומלמעלה כפי הנדרש בהלכה. אסור באיסור חמור לקבוע מזוזה במקום כזה של פריצות ותועבה".

שלמה בניזרי (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)
שלמה בניזרי (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)

רב הסלבס מרדכי חסידים מסר בתגובה: "יש לי ברכה לדרכי זו ממרן מלכא רבנו עובדיה יוסף זצוק"ל, הוא קרא לי יום אחד לחדרו אחרי התפילה ואמר לי: 'אני יודע כל מה שאתה עושה, תמשיך בדרכך אתה מקרב את עם ישראל, מצווה לקרב! שמעת מה אני אומר לך מצווה לקרב! אל תשים לב לאף אחד!'".

מרדכי חסידים, שרה נתניהו, בנימין נתניהו (צילום: ללא)
מרדכי חסידים, שרה נתניהו, בנימין נתניהו (צילום: ללא)