סילבי ז'אן על התקרית עם תקוה גדעון

רגע אחרי סיום צילומי עונת גולסטאר נשים שישודר בHOT, סילבי ז'אן התראיינה לתוכנית הרדיו של TMI "פולואו יו" ודיברה על התקרית הקשה עם תקווה: "היא סימנה אותי מהיום הראשון" ועל המחלה האוטואימונית ממנה היא סובלת.

התאוששת סילבי?
 "עוד לא התאוששתי, זאת הייתה חוויה מאד קשוחה, עם המון דרמות והומור אבל הגוף עדיין כואב מאד , עייף. "

בואי תספרי לנו על המריבות שלך?
"כולם יודעים על התאקל שהיה לי עם תקוה, אבל אני נמנעת מלדבר על זה ומנסה להעביר את זה לדרך שלום, כי יכול להיות שהדרכים שלנו יצטלבו בעתיד". 

סילבי ז'אן, מיטל דיין (צילום: רפי דלויה)
סילבי ז'אן, מיטל דיין (צילום: רפי דלויה)

סיום קשה לצילומי "גולסטאר": תקוה גדעון וסילבי ז'אן בתקרית אלימה- לחצו כאן

אתן מדברות?
"כרגע לא , ממש לא"

מה קרה עם מיטל? 
"היינו בסוג של אימון, היה בינינו סוג של פייט, והיא קיבלה מכה ממני ושלחתי אותה לבית חולים, סורי גם זה יכול לקרות בכל מקום. הבנות ככל פחדו ממני, הייתי סוג של תעלומה כמו הרוצחת מבוסטון כל מי שמתמודד מולי מפחד ממני. אבל רק על המגרש."

מי הבנות שהתחברת אליהם?
"התחברתי מאד לטיילור מלכוב ואורטל עמר, ולעוד כמה בנות. אפשר להגיד גם לרוסלנה אבל אתה יודע זה שבועיים קשוחים וכל אחד רוצה זמן לעצמו. גם מאיה בוסקילה. מי שלא ממש נקשרתי זאת תקווה. מהרגע הראשון זה היה תקווה"

למה מה היה שם?
"תקווה סימנה אותי כבר בהתחלה,  ראתה אישה חזקה, אישה לא פראיירית זה היה מגרש שלי, זה לא האח הגדול, זה מגרש הכדורגל ואני לא צבועה ולא פרייארית והולכת עם העקרונות שלי. מי שבא לתקוף אותי אני סוג של חיה פצועה ותוקפת בחזרה. היא סימנה אותי, אולי היה לה סוג של פחד. ככה אני הרגשתי וזה בסדר לא להיות ביחד ולהתחבר אחת לשנייה. ברגע שהתחברתי לבנות אחרות שמתי את זה בצד עם תקווה. אבל ברגע שהכל התלהם ונוצר סכסוך ומתח אז הכל התפרק ועל זה תדעו בהמשך".

נראה את זה על המסך כי הבנו שזה קרה מאחורי הקלעים?
"מה שקרה ביני לבינה לא תועד במצלמות ולא תראו את זה" 

אז מה באמת קרה שם?
"היא חשבה שלקחו לה את הבגדים ומפה ושם נוצר ריב, הכל התלהם, הכל יצא החוצה, דברים שנשמרו בבטן כנראה"

מי העיף את הכסא?
 "אתם יודעים מי העיף את הכסא, זה כבר היה רשום אבל בואו נעבור הלאה"

תקוה גדעון (צילום: רפי דלויה HOT)
תקוה גדעון (צילום: רפי דלויה HOT)

סילבי ז'אן (צילום: פרטי)
סילבי ז'אן (צילום: פרטי)

סילבי עברה לפני שנתיים אירוע לא פשוט כשגילתה שהיא חולה במחלה קשה
"כן זה קרה בדיוק שנה אחרי גולסטאר העונה הראשונה, היה לי משבר גדול, גיליתי שיש לי מחלה אוטואימונית ששברה אותי עם כאבים איומים ששום טיפול בעולם לא עזר לי, היה לי קשה להתמודד. למזלי זוגתי יפעת אורלב עזרה לי ותמכה בי לאורך כל הדרך, גם עזרה לי לקבל את הטיפול, כי לא כל אחד יודע על הטיפולים האלה. הגעתי שוב לגולסטאר שלוש כדי לסגור מעגל ולהראות שאפשר לחיות לצד כאב ומחלה, אסור להרים ידיים, ולדעת להתמודד איתו גם כשקשה. מי שיראה אותי בגולסטאר 3 יגיד שהיא בכלל לא חולה, אבל זה השקר הכי גדול כי בתוך הגוף שלי נמצאת מחלה קשה מאד, שקשה לי להתמודד איתה, אבל אני חזקה ושורדת ולמען החולים האלה באתי לתת את הקול שלהם שידעו שאפשר להצליח ולחלום גם כשיש מחלה". 

לא חששת להיפצע פיזית מהתוכנית?
"חששתי כל הזמן, הייתי בחרדה, מה היה אם לא אצליח, מה יהיה אם אקבל מכה . הבנות ידעו על המחלה רק אחרי התקרית שקרתה לי ביום הראשון. התעלפתי ביום הצילומים הראשון. רק אחרי שסיפרתי להן שאני מקבלת תרופות ביולוגיות , ובדיוק קיבלתי זריקה יום לפני והתמוטטתי. רצו לשלוח אותי לבית חולים ולא הסכמתי בגלל הקורונה כי אני בסיכון מאד גבוה. ואח"כ שיתפתי אותן. למרות שהן ידעו הן עדיין חששו ממני ,כאילו אין לי כלום בגוף. חששו ממני רק על המגרש. מי שמכיר אותי יודע שאני אדם הכי רגיש ועדין בעולם."

את מי את לוקחת לאי בודד מהבנות?
"לא לוקחת אף אחת, רק את בת הזוג שלי, יפעת אורלב. אבל לסיכום זאת הייתה חוויה מדהימה גולסטאר וזה איתגר אותי והניצחון הגדול שלי זה לא הגולים זה כי עשיתי משהו שלא חשבתי שאני אעשה לפני שנתיים. עליתי שוב על המגרש זה הדבר הכי חשוב לי בעולם. וגם על הדרך הבקעתי המון שערים. חובה לראות את זה בגולסטאר 3. "

מה נאחל לך סילבי? 
"בריאות, רק בריאות"

סילבי ז'אן, יפעת אורלב (צילום: יח''צ)
סילבי ז'אן, יפעת אורלב (צילום: יח''צ)

--