טום קשתי על בת דודתו פריסליה קשתי

טום קשתי נמצא לא מעט בכותרות בשבוע האחרון ובשלישי הוא התארח בתוכנית הרדיו של TMI "פולאו יו" והגיב על סערת המשפט המתנהל נגדו ונגד אחיו אלימלך קשתי, רגע לפני שהוחלט להוציא אותו מבית "האח הגדול". אבל לצד הסיפור עם אחיו אי אפשר היה שלא לדבר על בת דודתו פריסיליה קשתי, ששוחררה לאחרונה מהכלא לאחר שריצתה עונשה על כך שפגעה בקשיש וברחה מהמקום ובכך, גרמה למותו. לא מעט ביקורת הופנתה במהלך השנים כלפי קשתי, בין אם בנוכחות שלה ברשתות החברתיות בזמן המאסר ובין אם ביציאה הראוותנית שלה מהכלא, כשהיא חזרה לביתה בלימוזינה.

טום איך פריסליה?
"ברוך השם היא מתאקלמת. היא בטראומה נראה לי".

למה טראומה?
"שנה וחצי בחורה ישבה בתוך מקום של רוצחים ואנסים,כאחרונת האיסרות, אז איך היא לא תהיה בטראומה? אני יומיים בכלא, לא יודע מה קורה לי, אני מתאשפז. היא עוברת טראומה אבל היא ילדה חזקה, יש לה משפחה טובה ששומרת עליה. היה שם לפעמים התנהלות לא נכונה. 

מי החליט להביא את הלימוזינה?
"לפי מה שאני מבין זה אח שלה, אח שלה רצה להפתיע אותה כאילו לזכר הימים של פעם לפי מה שהוא טוען. אני חושב שזה לא היה צריך להיות ככה, היה צריך להנמיך פרופיל, זה לא היה נראה טוב לעין, אבל מי שמכיר אותה, יודע שהיא עברה שם חרא, את הקושי שהיא עברה שמה. בסך הכל היא ריצתה את עונשה, והיא הצטערה בפני משפחת המנוח מליון פעם, עבר חמש שש שנים מהמקרה הזה, ואני מאחל לה שתחזור לעצמה ושגם העליהום הזה עליה יסתיים".

אתה חושב שהיא תתראיין בקרוב?
"אני חושב שזה יקח זמן היא קצת מבולבלת, אבל יכול להיות שהיא תרצה להתראיין בקרוב"

פריסליה קשתי בלימוזינה עם צאתה מהכלא (צילום: אינסטגרם)