שבוע מרגש במיוחד עבר על עמותת "משפחה אחת", המטפלת במשפחות שכולות נפגעות טרור וחללי צה"ל. זה התחיל בהקלטה מיוחדת של השיר "סופה" עם עמיר בניון ובתו נעמי, שאליהם הצטרפו נציגי המשפחות כהתנעה לפרויקט גיוס המונים לסיוע לעמותה, ונמשך בפגישה של מנכ"לית העמותה שנטל בלזברג וההורים השכולים הרב אורי שרקי ומרים פרץ, עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בלשכתו. במעמד הזה העניקה לו פרץ את הספר "מה שנותר - חפצים אהובים וזיכרון", צילומי חפצים אישיים שהותירו אחריהם הנרצחים בפיגועי הטרור. נתניהו הנרגש קבע: "הספר הזה צריך להיות בכל בית בישראל".

בנימין נתניהו (צילום: עמוס בן גרשום לע''מ)
בנימין נתניהו (צילום: עמוס בן גרשום לע''מ)

>ח"כ מאי גולן הגיעה לביקור בקליניקה של רופאת העור ד"ר להבית אקרמן בהרצליה פיתוח לטובת רענון עור הפנים. ד"ר אקרמן העניקה לחברת הכנסת טיפול פנים למיצוק העור בשילוב טיפול זוהר.

מאי גולן (צילום: אסף לוי)
מאי גולן (צילום: אסף לוי)

>הזמר עידן חביב הגיע בסופ"ש האחרון למלון "קיסר פרמייר" אילת למשך יומיים. הסיבה המרכזית הייתה צילום קליפ באילת לשירו החדש. זיו ארזואן, מנכ"לית המלון, דאגה לארח את הטאלנט בסוויטת הפנטהאוז המפוארת של המלון.

עידן חביב (צילום: יחצ)
עידן חביב (צילום: יחצ)

>הווטרינר ד"ר יובל סמואל, הבעלים של יקב אמפורה, כמעט איחר לטקס TERRAVINO 2020 בגלל ניתוח חירום שערך בכלבה שנדרסה והובאה למרפאת החירום המיוחדת שלו. לבסוף הצליח סמואל להגיע ולקבל יחד עם מאירם הראל, היינן של היקב, מספר פרסים במהלך התחרות, והמכובד ביותר - יקב הבוטיק הטוב ביותר.