סיפור האהבה של אנה ארונוב הוא יחיד ומיוחד, אחרי מערכות יחסים מתוקשרות וכושלות, הרקדנית ניסתה למצוא אהבה בריאליטי ולמרבה הפלא היה זה שידוך שהסתיים בחתונה. לפני שנה וחצי, ארונוב ואייל אלגבי נשבעו אמונים והיום (חמישי), ערב ראשון של חנוכה היא חושפת כי הם יהפכו ממש בקרוב למשפחה.

View this post on Instagram

A post shared by Anna Aronov (@aronovanna)

הבשורה המשמחת של השניים מגיעה אחרי חודשים ארוכים ושנה מלאה ב"שמועות" על הריון ראשון וארונוב אפילו הקדימה פוסט בנושא ותהתה מדוע אנשים מתעסקים ברחם שלה ואף כתבה: "חשוב לי לציין שלא, אני לא בהריון. וכן, אני רוצה להיות אמא. ולא, אני לא בלחץ וטפו טפו אין שום בעיות. וגם כאשר זה יקרה אני ממש לא מעוניינת שתבדקו לי את הבטן בכל תמונה, שלא תעשו ספיקולציות לגבי עור הפנים או בגדים לא צמודים שאני לובשת. כמו שאתם, כן אתם, כל אחד, במיוחד אחת, שקוראת את זה החליטה להודיע לסביבה את הבשורה המשמחת בזמן שלה, גם אני רוצה לשמור על הזכות הזאת שלי. בלי שמועות, לחצים וקונספירציות"

עכשיו כשזה באמת קורה ארונוב משתפת בעצמה את הידיעה בחשבון האינסטגרם, בתמונה בה היא מציגה את הבטן ההולכת וגדלה, כשהיא עומדת לצידו של בעלה. מאחלים הרבה אושר ושיהיה בשעה טובה.

אנה ארונוב, אייל אלגבי (צילום: אור גפן)
אנה ארונוב, אייל אלגבי (צילום: אור גפן)