הדרמות בחיי הנישואים של כוכבת הריאליטי הכי מפורסמת בעולם קים קרדשיאן ובעלה הראפר המצליח קניה ווסט מסרבות להיפסק. קרדשיאן שחגגה לא מזמן את יום הולדתה ה-40 בחופשה מפנקת עם כל חבריה ומשפחתה באי סודי ופרטי, חוותה הרבה משברים עם ווסט בתקופה האחרונה, לאחר שהראפר הכריז כי ירוץ לנשיאות ארצות הברית, לכלך על קים ועל חמותו, קריס ג'נר, בטוויטר בטענה שהן מנסות להרחיק ממנו את ארבעת ילדיו - נורת', סיינט, סאלם ושיקגו ואפילו חלה בקורונה וגרם לכוכבת הטראש לטפל בו ולהיות צמודה למיטתו. 

המשבר שהחריף וגרם לשניים אפילו לדון עם עורכי דינם בגירושים, נגמר בסוף של דבר בחופשה משפחתית במיקום סודי שהביא את הסדר על כנו והרגיע את מיליוני מעריציהם ברחבי העולם. אממה, נראה כי בממלכת הטראש לא נחים אף פעם ומה שנראה באינסטגרם, לא בהכרח תואם למציאות כי מקורבים לשניים דיווחו למגזין "הפיפל" כי כרגע "השניים מנהלים חיים נפרדים". 

המקורב אמר שקים שלומדת עריכת דין, מתעמקת כרגע בלימודיה ובפרויקטים חשובים לה. עוד סיפר המקור כי גם ווסט עושה את אותו הדבר. "חייהם לא חופפים הרבה", הוסיף המקור. לא ברור האם השניים עדיין יחד ופשוט חווים משבר או שהם שומרים על זוגיות פיקטיבית לטובת אמצעי התקשורת.

בעבר התבטאה קרדשיאן בנוגע להפרעה הדו קוטבית של ווסט ואמרה שהיא מוצאת את בעלה הוא אדם 'מבריק ומסובך' שפשוט נאבק להתמודד עם מחלת הנפש שלו. ווסט שפרסם בעבר בטוויטר כי שנים מנסה להתגרש מקים, מיהר למחוק את הציוץ וכרגע השניים מציגים בפני הציבור חזית מאוחדת. מה יקרה בהמשך במשפחת קרדשיאן-ווסט? ימים יגידו.