כוכבת "האח הגדול", שני גולדשטיין, החליטה לשתף במערכת יחסים שעברה עם גבר מתעלל. גולדשטיין שנמצאת כיום בזוגיות עם הראפרית לשעבר, שורטי, השיבה לשאלות העוקבים וחשפה בגילוי לב מערכת יחסים קשה שהייתה לה בעברה עם גבר אלים. גולדשטיין נשאלה האם חוותה בעברה זוגיות אלימה והשיבה לעוקביה: "האמת שכן ורציתי להציף את הנושא לא מזמן אבל התחרטתי, אולי עכשיו זו ההזדמנות. זה התחיל מקנאה ולהעיר לי על מה אני לובשת, והמשיך להתקפי זעם וקנאה מטורפים. הוא היה מדבר אליי מזעזע בריבים, אפילו לא הייתי עונה לו".

זוג חדש בביצה: שני גולדשטיין בזוגיות טרייה עם שורטי - לחצו כאן. 

"ההתנצלויות המשיכו לבוא, אבל ראיתי שאין שינוי ואין עקומת למידה. הנורות האדומות האלה הספיקו לי וסיימתי את זה אחרי שהגיע לשיא כשהוא תקף מאבטח שדיבר אליי לא יפה. אני לא מוכנה לחיות עם בן אדם אלים, הוא בראש שלו חשב שהוא 'מגן' עליי, הוא הגן רק על עצמו ועל האגו שלו, ורק סיכן אותי כשהתחיל אלימות בנוכחותי", המשיכה גולדשטיין.

שני גולדשטיין (צילום: נועם רואקי)
שני גולדשטיין (צילום: נועם רואקי)

עוד הוסיפה וכתבה: "נפרדנו בטוב, הופתעתי, כמה שבועות אחרי שנפרדנו נתקלתי בו במועדון, הוא הפנה אליי את הגב, אמרתי לו שאני מעדיפה שנדבר ונלבן את העניינים. ישבנו בחוץ, הוא התחיל לקלל אותי ואיבד את זה לגמרי. הוא תפס אותי בעורף, והתחיל למשוך ולטלטל אותי. המאבטח ראה את זה והעיף אותו ממני. המצב החמיר, הוא נהיה אובססיבי אליי ולמשפחה שלי ברמה שנאלצנו להוציא צו הרחקה. הכל התחיל בזה שהוא היה אומר לי 'סתמי את הפה', ומבחינתי זה היה מספיק, כי ידעתי לאן זה הולך להוביל". 

שני גולדשטיין, שורטי, הילה ניסימוב (צילום: פרטי)
שני גולדשטיין, שורטי, הילה ניסימוב (צילום: פרטי)