מיטב האווטפיטים כבר היו מוכנים, האייפונים מוטענים והמוט סלפי בהיכון. כוכבת הרשת והיזמית דנה זרמון הייתה צפויה לנחות הבוקר בדובאי ולבלות יחד עם בעלה גיא בחופשה ראשונה שלהם באיחוד האמירויות. הזוג שאוהב לנפוש באתרים אקזוטיים שונים ולשתף ברשתות החברתיות ואף מאוד מנוסים בכל הקשור לטיסות הגיע הלילה לשדה התעופה בן גוריון, ארוזים עם ארבע מזוודות ונרגשים לקראת היעד החדש, כשבידם תוצאות בדיקת קורונה שליליות שערכו לטובת הטיסה.

אלא שבדלפק הצ'ק אין גילו זרמון ובעלה לאכזבתם כי לא יוכלו לעלות על הטיסה לדובאי בלי ויזה. "כי מסתבר" כך הסבירה זרמון לעוקביה ש"מה- 14 לחודש ישראלים מחויבים בויזות שלא דרך חברת התעופה, ולנו לא הייתה ויזה כזאת. ידענו שאנחנו צריכים ויזה לדובאי אבל נאמר לנו שאנחנו מקבלים אותה במעמד הצ'ק אין בטיסה. הסוכנות שסגרה לנו את הכרטיסים הטעתה אותנו".

דנה זרמון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דנה זרמון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

וכל זה נפל על עניין של דקות, כי הטיסה הייתה צפויה להיות מספר דקות אחרי חצות ותחילת תאריך היעד לתקנון החדש של הויזות. האכזבה הייתה רבה וזרמון ובעלה שכבר פינטזו על מסעדות פאר וקניוני יוקרה נאלצו לשוב חזרה לביתם, עייפים, ומאוד מבואסים.  כעת ממתינים השניים למועד חדש לטיסה.

דנה זרמון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דנה זרמון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)