בשעות הבוקר החל לרוץ ברשתות החברתיות סרטון של אייל גולן חוגג בדובאי במהלך חופשה ממנה חזר לאחרונה, כשאישה נראית מחבקת אותו מאחורה ואף מנשקת אותו בלחי. שמועות החלו לרוץ וספקולציות החלו להעשות אך תוך שעות ספורות מפרסום הסרטון ובזמן שהוא שוהה בבידוד לאחר שנמצא חיובי לקורונה, גולן הגיב שלא כהרגלו באמצעות חשבון האינסטגרם שלו וסיפר במדוייק מה קרה ומה נראה בסרטון.

לא אזעקת שווא: דניאל גרינברג חשפה את מיאל והיא שתי טיפות אייל גולן- לחצו כאן

אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"זו מיקי, היא כמו אחותי, היא ובעלה רונן הם חברים טובים שלי מזה שנים רבות. נפגשנו בדובאי לאחר שלא התראינו כל תקופת הקורונה, הם זוג יקר ואהוב ובילינו ביחד כהרגלנו. אני לא מוכן לתת יד לעוול שנגרם לי, לאשתי ובטח לילדיי בגלל סרטון שהוצא לחלוטין מהקשרו. עצוב לי לגלות בכל פעם מחדש שיש אנשים שכל מטרתם לפגוע ולחבל בחייהם של אחרים ומסוגלים להפיץ סרטון כזה לכלי התקשורת ולזרוע כל כך הרבה רוע, כולנו בני אדם ואנחנו צריכים להיות אחד בשביל השני ולא נגד. קהל אהוב שלי, בזכותכם אני ומשפחתי נשארים חזקים במקרים מהסוג הזה, זה כנראה אף פעם לא יהיה פשוט אבל אתם משאירים אותנו שפויים".

גם תגובתה של דניאל גרינברג, אשתו של גולן לא איחרה להגיע והיא פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה את הדברים הבאים: "בוקר טוב עולם, לא הבנתי על מה כל הרעש האמת. על נשיקה בלחי? אני קוראת את ההודעות שלכם ודבר אחד יש לי לומר. אני חיה בשלום עם בעלי היקר תודה רבה על הדאגה. מאחלת לכל אחד ואחת מכם אושר גדול. שתלמדו להפיץ אהבה ולא רוע. ולך בעלי- איך שנגמר הבידוד אני מפוצצת אותך בנשיקות על הלחי וגם על השפתיים".

מיקי ובעלה רונן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מיקי ובעלה רונן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)